تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و برسی : ویدئو تبلیغاتی اپل با محوریت سرامیک شیلد آیفون 12[تماشا کنید]

ویدئو تبلیغاتی اپل با محوریت سرامیک شیلد آیفون 12[تماشا کنید]

apple iphone 12 red face down grit ceramic shield slogan

اپل ویدئو تبلیغاتی جدیدی با محوریت شیشه‌ی محافظ سرامیک شیلد روی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ منتشر کرده است. در این ویدئو، آیفون ۱۲ روی شن می‌افتد و خراش برنمی‌دارد.

banner avvalstock 250x500 1

زمانی‌که اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را در پاییز گذشته رونمایی کرد، مدعی شد شیشه‌ی محافظ قرارگرفته روی صفحه‌نمایش این گوشی‌ها موسوم به سرامیک شیلد (Ceramic Shield) درمقایسه‌با نسل‌های قبل تا چهار برابر درمقابل سقوط از ارتفاع مقاوم‌تر است.

به‌نوشته‌ی دیجیتال ترندز، تقریبا شش ماه از معرفی رسمی سرامیک شیلد می‌گذرد و اکنون اپل ویدئو تبلیغاتی کوتاهی منتشر کرده است تا به افرادی که به‌دفعات گوشی از دستشان می‌افتد، اطمینان خاطر دهد آیفون ۱۲ درصورت افتادن از دست، با شکستگی و خراش مواجه نمی‌شود. 

ویدئو تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای اپل Fumble نام دارد و زنی را نشان می‌دهد که در خیابان راه می‌رود و مشغول حرف‌زدن با گوشی آیفون ۱۲ است. ناگهان گوشی از دستش لیز می‌خورد و این زن تلاش می‌کند نگذارد گوشی روی زمین بیفتد. درنهایت، گوشی از دست وی ویدئو می‌افتد و وقتی آیفون ۱۲ را از زمین بلند می‌کند، می‌بیند مشکلی پیش نیامده است و در همین حین عبارت «آرام باشید، این آیفون است» روی صفحه نقش می‌بندد. در ویدئو تبلیغاتی اپل، از موسیقی متن جذاب نیتین ساونی استفاده شده است.

بخش دیدگاه‌ها در ویدئو منتشرشده به اپل روی یوتیوب غیرفعال است؛ اما کاربران ویدئوهای دیگری در واکنش به ویدئو تبلیغاتی اپل منتشر کرده‌اند و می‌گویند آیفون ۱۲ درصورتی‌که محافظ صفحه‌نمایش نداشته باشد و بدین‌شکل روی شن بیفتد، خراش برمی‌دارد. JerryRigEverything در یوتیوب مدتی پیش متوجه شد مقاومت آیفون ۱۲ دربرابر خراشیدگی و شکستن ببشتر شده است؛ اما همچنان در مقیاس شش موس خراش برمی‌دارد و در مقیاس هفت خراش عمیق‌تر می‌شود. البته این اتفاق برای گوشی‌های هوشمند عادی است.

سرامیک شیلد شیشه‌ی مقاومی است و این موضوع به‌خوبی در ویدئو آزمایش سقوط آیفون ۱۲ دیده می‌شود؛ بااین‌حال، نکته‌ی مهم این است که سرامیک شیلد صرفا روی صفحه‌نمایش گوشی استفاده شده و روی پنل پشتی شیشه‌ای دستگاه به‌کار نرفته است. 

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز