تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و معرفی : ریزر هدست سبک Kraken V3 X را معرفی کرد

ریزر هدست سبک Kraken V3 X را معرفی کرد

photo 2021 03 27 10 33 47

ریزر از هدست جدید خود به نام Kraken V3 X که نسبت به مدل سابق خود، از طراحی و وزن سبک‌تری برخوردار بوده و برای استفاده طولانی مدت و راحتی بیشتر کاربران طراحی شده رونمایی کرد.

هدست Kraken V3 X یک تجربه بازی همه‌جانبه را در اختیار طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهد. یکی از مواردی که در طی استفاده باعث ناراحتی بسیاری از کاربران می‌شود وزن هدست‌ها است. با وزنی معادل ۲۸۵ گرم، این هدست در مقایسه با سایر هدست‌ها وزن بسیار کمتری دارد و با پوشش پارچه و فوم خود باعث ایجاد صدای با کیفیتی می‌شود که کاربران در تمام طول روز به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

هدست Kraken V3 X با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های ریزر طراحی شده و با پشتیبانی از درایورهای صوتی ۴۰ میلیمتری TriForce، قابلیت صدای فراگیر Surround 7.1 و میکروفون HyperClear Cardioid حس فوق‌العاده‌ای را برای مصرف‌کنندگان به وجود می‌آورد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هدست قابلیت صوتی آن است که برای مدت طولانی، تجربه بازی بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

باید به این نکته اشاره کرد که هدست Kraken V3 X از قابلیت اتصال بی‌سیم بهره نمی‌برد و از طریق اتصال USB به رایانه‌های شخصی یا پلی‌استیشن متصل خواهد شد. همچنین این هدست در حال حاضر با کنسول‌های ایکس‌باکس سازگاری ندارد.

ریزر پیش از این هدست‌های ارزان قیمت و با کیفیت بسیار زیادی را برای طرفداران بازی‌های ویدیویی عرضه کرده و Kraken V3 X جز آخرین محصولات معرفی شده توسط آن‌ها است. طراحی این هدست نیز زیبایی چشمگیر خود را دارد و برای اولین بار از نور ال‌ای‌دی‌ Chroma RGB که میلیون‌ها رنگ را با نمای بسیار چشمگیر تشکیل می‌دهد، استفاده می‌کند.

هدست Kraken V3 X در حال حاضر از طریق وب‌سایت ریزر و همچنین برخی خرده‌فروشان منتخب با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز