تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و برسی : شیائومی ردمی نوت 10 5G گواهی TENAA را دریافت کرد

شیائومی ردمی نوت 10 5G گواهی TENAA را دریافت کرد

redmi note 10 5g 4

شیائومی ردمی نوت ۱۰ 5G با دریافت گواهی از سازمان TENAA به زمان عرضه نزدیک می‌شود. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد.

امروز تصاویری از شیائومی ردمی نوت ۱۰ 5G در وب‌سایت سازمان TENAA چین منتشر شد و به نظر می‌رسد مدت زیادی تا عرضه این گوشی هوشمند باقی نمانده است.

ردمی نوت ۱۰ 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند در چین با شارژر ۲۲٫۵ وات راهی بازار می‌شود و مدل بین‌المللی آن با شارژر ۱۸ وات راهی بازار خواهد شد.

بر اساس شایعات، دوربین این گوشی هوشمند به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. تأییدیه TENAA می‌تواند به این معنا باشد که به‌زودی ردمی نوت ۱۰ 5G در چین عرضه می‌شود. اما جی‌اس‌ام‌آرنا به این موضوع اشاره می‌کند که شاید این گواهی تنها به شارژ ۱۸ وات اشاره می‌کند که معمولا به همراه گوشی‌های مختلف راهی بازار می‌شود.

شیائومی مدتی است برای کاهش هزینه‌ها، به‌جای اینکه برای هر گوشی یک شارژر مخصوص تولید کند، یک شارژر ۲۲٫۵ واتی را روی همه گوشی‌های خود قرار می‌دهد. به هر حال باید مدتی صبر کنیم و ببینیم که گواهی سازمان TENAA مربوط به چه محصولی است. این احتمال وجود دارد که ردمی نوت ۱۰ 5G در اواخر فروردین‌‍ماه یا اوایل اردیبهشت‌ماه راهی بازار شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز