تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : مشخصات و تصاویر تبلت گلکسی A7 لایت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

مشخصات و تصاویر تبلت گلکسی A7 لایت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

Samsung Galaxy Tab A7 Lite

چندی قبل مشخص شد که سامسونگ به دنبال عرضه مدل لایت از تبلت‌های محبوب گلکسی تب A7 و نیز گلکسی تب S7 است. در حالی که تاکنون بسیاری از مشخصات احتمالی A7 لایت فاش شده اما حالا اولین رندر تبلیغاتی از این تبلت به همراه مشخصات و قابلیت‌های آن توسط افشاگر مشهور، «ایوان بلس» منتشر شده است.

تا آخر همراه تک نیوز باشید

ظاهر گلکسی A7 لایت در این عکس‌ها شبیه به یک تبلت اقتصادی با دوربین پشتی تکی و فریم فلزی به نظر می‌رسد. بر اساس اطلاعات فاش شده از این تبلت،‌ نمایشگر گلکسی A7 لایت ابعاد ۸.۴ اینچی IPS خواهد داشت. قلب تپنده این تبلت هم چیپست اقتصادی مدیاتک هلیو P22T خواهد بود که با ۳ گیگابایت رم همراه شده است.

سامسونگ برای این تبلت اقتصادی باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر خواهد گرفت که امکان شارژ سریع ۱۵ واتی آن از طریق پورت USB-C وجود دارد. این تبلت همچنین گواهینامه‌های مورد نیاز را از انجمن جهانی بلوتوث SIG برای بلوتوث ۵.۰ دریافت کرده است. A7 لایت از اسپیکر استریو هم بهره‌مند خواهد بود.

اما گلکسی تب S7 لایت نمایشگر بزرگ ۱۲.۴ اینچی از نوع IPS خواهد داشت و چیپست آن، میان‌رده اسنپدراگون 750G خواهد بود. سامسونگ این مدل را به ۴ گیگابایت رم مجهز کرده و احتمالا مدلی با امکان اتصال به شبکه‌های 5G را هم روانه بازار خواهد کرد. این تبلت احتمالا در رنگ‌های صورتی، سبز، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

هر دو تبلت گلکسی A7 لایت و گلکسی تب S7 از نمایشگر و اسپیکرهای با کیفیت بهره می‌بردند و مدل‌هایی ایده‌آل برای تماشای ویدیو و سرگرمی‌هایی از این دست بودند اما گزینه‌های مناسبی برای وظایف سنگین‌تر محسوب نمی‌شدند. اگر تبلت‌های سری لایت جدید قیمت مناسبی داشته باشند، کارایی نه چندان قوی آنها موضوع مهمی نخواهد بود.

پاندمی کرونا، دورکاری از منزل و نیز تحصیل از راه دور را افزایش داده است. به همین دلیل فروش تبلت‌ها در سطح جهان افزایش یافته و سامسونگ هم قصد دارد از این فرصت برای عرضه مدل‌های جدید بهره ببرد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز