تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و اخبار خودرو : 650 اسب بخار برای کوچک‌ترین فرزند M POWER؛ معرفی بی ام و M2 CS تیونینگ G-Power

650 اسب بخار برای کوچک‌ترین فرزند M POWER؛ معرفی بی ام و M2 CS تیونینگ G-Power

bmw m2 cs g power tuning 3

درحالی که بی ام و مشغول کار بر روی نسل جدید سری 2 و مدل پرچمدار آن یعنی M2 است، تیونر آلمانی G-Power دست به ارائه کیت تقویت 4 گانه برای نسل فعلی این کوپه جذاب و دوست داشتنی زده است.

تا آخر همراه تک نیوز باشید

کیت اول شامل ارتقا نرم افزاری مجهز به قفل پیچ مرکزی بر روی میل لنگ است. در نتیجه این ارتقا موتور 3 لیتری دو توربو توانایی تولید 493 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور را دارد.

کیت دوم شامل ارتقا نرم افزاری ECU و همینطور سیستم اگزوز فلزی است که قدرت موتور را به 532 اسب بخار و حداکثر گشتاور را به 580 نیوتن متر می‌رساند.

 

کیت سوم مجهز به داون پایپ اسپرت و فلزی است که حداکثر قدرت را به 562 اسب بخار و حداکثر گشتاور را به 720 نیوتن متر می‌رساند.

اگر این کیت نیز برای M2 CS شما کافی نیست می‌توانید کیت چهارم شامل سیستم انژکتور و توربوشارژرهای جدید که حداکثر قدرت را به 651 اسب بخار و حداکثر گشتاور را به 800 نیوتن متر می‌رساند را انتخاب کنید.

در نتیجه این کیت تقویت بی ام و M2 CS شما قدرتی در حد و اندازه یک فراری 488 GTB موتور وسط خواهد داشت.

برای دریافت این کیت باید مبلغ 21.788 دلار خرج کنید.

G-Power امکان سفارش لاستیک های 20 اینچی در جلو و عقب مجهز به رینگ فورج کاری شده Hurricane RR را به شما می‌دهد.

امکان افزایش حداکثر سرعت خودرو، تغییر نرم افزاری گیربکس، کاور موتور فیبرکربنی و فرمان اسپرت از دیگر تغییراتی است که این تیونر فراهم می‌کند.

G-Power به طور سنتی دست بر روی محصولات M Power بی ام و گذاشته و آنها را با قدرت های بسیار بالا روانه بازار می‌کند.

در سال های اخیر G-Power به ارتقا محصولات مرسدس بنز و AMG نیز علاقه مند شده است و به نوعی تبدیل به تیونر غیر رسمی این دو برند پر طرفدار شده است.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز