تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و معرفی : دستبند هوشمند هواوی بند 6 با قیمت 53 دلار معرفی شد

دستبند هوشمند هواوی بند 6 با قیمت 53 دلار معرفی شد

photo 2021 04 03 09 18 25

دیروز تصاویر و مشخصات نسخه چینی دستبند هوشمند هواوی بند ۶ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده بود. با این حال، این دستبند تناسب‌ اندام با وجود برخی تغییرات در کشور مالزی معرفی شده و فروش جهانی آن به زودی آغاز خواهد شد.

برخلاف مدل چینی، مدل جهانی هواوی بند ۶ فقط در سه رنگ سیاه گرافیت، نارنجی و سبز در دسترس خواهد بود و قیمت آن حدود ۵۳ دلار اعلام شده است. دستبند تناسب اندام هواوی از ۴ آوریل (۱۵ فروردین) از طریق فروشگاه اینترنتی هواوی در دسترس مصرف‌کنندگان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که دستبند هواوی بند ۶ در مقایسه با مشخصاتی که پیش از این توسط شبکه اجتماعی چینی فاش شده بود، چند تغییر جزئی را به همراه داشته باشد. عرضه جهانی این دستبند با یک رنگ کمتر و عدم وجود NFC برای انجام پرداخت‌های همراه و پرداخت‌های مربوط به حمل‌ونقل همراه همراه خواهد بود. همچنین این دستبند هوشمند از یک صفحه نمایش لمسی و رنگی ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴×۳۶۸ پیکسل و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۶۴ درصد بهره می‌برد.

به گفته هواوی فضای نمایشگر نسبت به گذشته حدود ۱۴۸ درصد افزایش پیدا کرده. از نظر طراحی، مانند ساعت هوشمند هواوی واچ فیت، یک کلید فیزیکی در کنار دستبند هواوی بند ۶ قرار گرفته که دستورات متفاوتی از جمله بازگشت به صفحه هوم و باز شدن صفحه اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند. وجود ابعاد ۴۳ در ۲۵.۴ در ۱۰.۹۹ میلی‌متر و وزن بدنه ۱۸ گرمی نوید یک طراحی دلچسب را برای کاربران می‌دهد. همچنین وجود بلند سیلیکونی باعث می‌شود تا پوشیدن آن در هر شرایط آب و هوایی راحت باشد.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز