تک نیوز > گیم تک و اخبار : یک نسخه از بازی Super Mario Bros به قیمت 660 هزار دلار فروخته شد

یک نسخه از بازی Super Mario Bros به قیمت 660 هزار دلار فروخته شد

photo 2021 04 04 09 48 15

یک نسخه بسته‌بندی شده از بازی Super Mario Bros عنوان محبوب نینتندو در یک حراجی به قیمت ۶۶۰ هزار دلار فروخته شد. در این حراجی که با حضور ۱۳ شرکت‌کننده برگزار شد، ۵۵۰ هزار دلار به مالک اصلی بازی تعلق گرفت.

 

نسخه خریداری شده در این حراجی مربوط به یکی از نسخه‌های با پوشش شرینک می‌شود که سالیان گذشته در دسترس طرفداران بازی قرار گرفته بود. گفته می‌شود. Super Mario Bros پس از آن در ۱۱ بسته‌بندی مختلف دیگر ارائه شده است.

شرکت Heritage Auctions که روی این فروش نظارت داشته به خبرگزاری Ars Technica  اعلام کرده بود که این نسخه از بازی به اواخر سال ۱۹۸۶ مربوط می‌شود. همچنین گفته می‌شود این بازی در آن زمان به عنوان یک هدیه کریسمس تهیه شده و به مدت چهار دهه مورد استفاده قرار نگرفته است. فروشنده آن که اسم خود را فاش نکرد در این رابطه عنوان کرد که «هرگز چنین چیزی را تصور نمی‌کردم.»

به گفته آن‌ها این بازی همچنین قدیمی‌ترین نسخه کارخانه‌ای بوده که توسط این شرکت فروخته شده است. رکورد قبلی مربوط به یک نسخه دیگر از بازی Super Mario Bros در سال گذشته می‌شود که با وجود کیفیت کمتر به قیمت ۱۱۴ هزار دلار فروخته شد.

با این وجود، فروش ۶۶۰ هزار دلاری این نسخه از بازی Super Mario Bros ممکن است زمانی جالب به نظر برسد که متوجه شوید یک نمونه اولیه از کنسول نینتندو سال گذشته به قیمت ۳۶۰ هزار دلار در یک حراجی به فروش رسید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز