تک نیوز > اخبار و اخبار خودرو : اولین دستگاه از هامر برقی با قیمتی باورنکردنی فروش رفت

اولین دستگاه از هامر برقی با قیمتی باورنکردنی فروش رفت

GM Hummer EV Reveal 1

جی ام سی (GMC) آماده بازگرداندن برند هامر به بازار، در قالب یک پیکاپ تنومند الکتریکی است. با حدود ۱,۰۰۰ اسب بخار قدرت و چیزی نزدیک به ۱۵,۵۹۲ نیوتن متر گشتاور اسمی، از همه نظر با یک هیولا سر و کار داریم که پا را از کلاس پیکاپ‌ها فراتر گذاشته و در نقش یک محصول انقلابی ظاهر شده‌است. این خودرو اخیرا توانسته یک دستاورد دیگر را هم به ویژگی‌های خود، اضافه کند. نخستین دستگاه از هامر الکتریکی جدید، در حراجی خانه برت جکسون، به قیمت ۲.۵ میلیون دلار (۲.۱ میلیون یورو) به فروش رسیده‌است.

ژانر تراک‌های برقی در حال شکل گیری است و روز به روز، رقابت در آن، سخت‌تر می‌شود. البته متاسفانه هامر جدید کاملا بدون بررسی رقبای موجود در بازار، توسعه داده شده است. تاد هوبارد، از مهندسان بخش EV پرفورمنس برند هامر، هدف این شرکت را تدوین استانداردی نوین برای ساخت تراک‌های مجهز به باتری عنوان کرده است. این هدف با در نظر گرفتن ویژگی‌های موجود در هامر الکتریکی جدید، کاملا ملموس است.

کنار گذاشتن موتورهای احتراق داخلی، قابلیت‌های تازه‌ای همچون فرمان پذیری هر چهار چرخ را پیش روی مهندسان هامر گذاشته است. جدا از این ایده، هامر الکتریکی جدید، ویژگی‌های آفرودی دیگری هم دارد. تعبیه ۱۸ دوربین در نقاط مختلف بدنه، تایرهای ۳۵ اینچی، زره بندی زیر اتاق و سیستم تعلیق بادی تنظیم شونده که تا بیش از ۳۵۰ مایل، گارانتی شده است، از مهم‌ترین این ویژگی‌ها هستند.

در حالی که اولین نمونه از هامرهای جدید به قیمتی فضایی در حراجی به فروش رسید، اما سایر مدل‌های تریم Edition 1 هم در کمتر از یک ساعت، به قیمت ۱۱۲,۵۹۵ دلار، پیش فروش شده اند. نسخه بعدی هامر جدید که ۳X نام دارد، از پاییز ۲۰۲۲ روی خط تولید می‌رود و قیمت پایه ۹۹,۹۹۵ دلاری را به خود می‌بیند. در همین حال، خودروساز آمریکایی در نظر دارد که نسخه SUV از این تراک را هم در تاریخ سوم آوریل سال جاری در ساعت ۵ بعد از ظهر به طور رسمی، رونمایی کند.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز