تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : گلکسی A82 5G مجهز به اسنپدراگون 855 پلاس در گوگل پلی کنسول رویت شد

گلکسی A82 5G مجهز به اسنپدراگون 855 پلاس در گوگل پلی کنسول رویت شد

Samsung Galaxy A82 5G

سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی هوشمند میان‌رده پریمیوم به نام گلکسی A82 5G است که به عنوان جایگزین گلکسی A80 وارد بازار می‌شود. حالا مشخصات سخت افزار، نرم افزاری و رندر این دستگاه از طریق گوگل پلی کنسول به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

 

این گوشی هوشمند با نام گلکسی A کوانتوم ۲ و شماره مدل SM-A826S در گوگل پلی کنسول رویت شده که در حقیقت همان گلکسی A82 5G برای بازار کره جنوبی است. در رندر مربوط به این دستگاه، پنل جلویی آن به نمایش گذاشته شده که از وجود یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر خبر می‌دهد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس و اندروید ۱۱ مجهز می‌شوند و همچنین قدرتش را چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس (SM8150P) تامین می‌کند. سامسونگ برای این محصولش ۶ گیگابایت رم درنظر می‌گیرد.

در حالی که گلکسی A80 به دوربین اصلی چرخان مجهز شده که به عنوان دوربین سلفی هم کارایی دارد، کره‌ای‌ها برای نسل جدید آن دوربین سلفی عادی درنظر می‌گیرند که درون حفره نمایشگر خودنمایی می‌کند. چنین موضوعی با گزارش‌های گذشته مبنی بر استفاده از دوربین چرخان متفاوت است.

طبق اطلاعات گذشته گلکسی A82 5G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 و بلوتوث ۵.۰ مجهز می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر نشده است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ این دستگاه را در بازار کره جنوبی به تراشه QRNG یا مولد اعداد تصادفی کوانتومی مجهز شود تا امنیت آن نسبت به گوشی‌های معمولی افزایش یابد. انتظار نمی‌رود گلکسی A82 5G در بازار دیگر کشور با چیپ QRNG عرضه شود.

گوشی گلکسی A کوانتوم سامسونگ با نمایشگر سوپر امولد ۶.۷ اینچی، چیپ اگزینوس ۹۸۰، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی روانه بازار شده است.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز