تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : اپلیکیشن فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در همکاری با فون‌پی ساخته می‌شود

اپلیکیشن فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در همکاری با فون‌پی ساخته می‌شود

804c87fe 7adc 4153 93c7 dda573365b29

اپلیکیشن فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در همکاری با فون پی ساخته می‌شود و قرار است این تیم فین‌تکی در حوزه پرداخت این پلتفرم نقش داشته باشد. این همکاری قرار است طی چندین فاز انجام شود و در ابتدا از کارت‌های بانکی آغاز شد و به سرویس‌های آنلاین گسترده‌تر و جدیدتری ختم شود.

 

«مهدی برخورداری فیروزآبادی» مدیرعامل فون‌پی درباره شروع همکاری با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «رفاه» به تک نیوز می‌گوید: «فون پی در این همکاری زیرساخت و تجربه انباشته در حوزه پرداخت را برای ارائه خدمات  در قالب کارت خرید برای مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به کار می‌گیرد. ما در این همکاری به دنبال ایجاد ارزش پایدار و افزایش توان خرید مردم از فروشگاه‌های رفاه هستیم.»

برخورداری در مورد نحوه این همکاری به تک نیوز می‌گوید: «پیرو این همکاری و طی یک برنامه زمان‌بندی شده، در مرحله نخست فون‌پی ارائه خدمات خود در قالب کارت خرید را با حضور بازیگران فعلی و همکاری شبکه بانکی پیش خواهد گرفت و در ادامه براساس توانمندی‌ها و تجربه کسب شده در حوزه پرداخت آنلاین تاکسی و پتانسیل‌های موجود در زیرساخت تقویت شده فون‌پی، روز به روز همکاری خود را با مجموعه فروشگاهی رفاه گسترش خواهد داد.»

شایان ذکر است کارت خرید رفاه، کارت اختصاصی است که به دارندگان آن این امکان را می‌هد تا از خدمات متنوع  بیش از ۱۱۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشور و هزاران عامل فروش رفاه استفاده کنند. آنطور که گفته شده مزایای این کارت شامل مواردی چون امکان خرید اعتباری با ایجاد مهلت بازپرداخت و بهره‌مندی از تخفیف‌ها است. گفته می‌شود در آینده ارائه سرویس بازگشت وجه نقد به کاربران نیز با بهره گیری از پتانسیل های بازیگران فعلی اکوسیستم مانند تیم تخفیفان، در این کارت فعال خواهد شد.

«رسول محمدی» مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با ابراز امیدواری در مورد شروع همکاری با فون‌پی اعلام کرده با شکل‌گیری این همکاری در تلاش هستند تا توانمندی‌های رفاه برای برطرف کردن نیازهای پرداخت توسعه پیدا کند و خدمات متنوعی در اختیار خریداران از رفاه قرار بگیرد.  

«مصطفی طهماسبی» مدیر توسعه کسب و کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه درباره برنامه آینده  همکاری با فون‌پی می‌گوید: «این همکاری پیرو برنامه‌های بلند مدت رفاه جهت تقویت زیرساخت‌های فناوری و ورود به عرصه‌های جدید نوآوری است. خوشحالیم این همکاری با فون‌پی یکی از کسب و کارهای سرآمد، فعال و خوشنام در حوزه فین‌تک صورت گرفته است چرا که مبرهن است که حضور پیشتازانه فون‌پی و تغییراتی که در صنعت اکوسیستم فین‌تک ایران ایجاد کرده سبب تسهیل ورود بازیگران به فین تک شده است.»

به گفته طهماسبی هدف اصلی این همکاری بهره‌گیری از پتانسیل‌های فون‌پی به عنوان اپلیکیشن دارای کیف پول‌ عملیاتی در پرداخت آنلاین و فعال در حوزه فین‌تک در جریان‌های پرداختی رفاه است. او تاکید کرده در فاز آتی توسعه اپلیکیشن با برند مشترک نیز با این شرکت در برنامه عملیاتی قرار خواهد گرفت.

سند همکاری فون‌پی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مهدی برخورداری فیروزآبادی مدیرعامل فون‌پی، ابراهیم سوادی نژاد بنیانگذار فون‌پی و مدیران بلند پایه طرفین، در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹امضا شد و رسانه‌ای شدن این تفاهمنامه در سال جدید در دستور کار هر دو مجموعه قرار گرفته است.. 

فروشگاه رفاه طی ماه‌های اخیر همکاری خوبی با اکوسیستم استارتاپی کشور داشته و به عنوان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدیمی کشور در این زیست بوم فناورانه و نوین قدم‌های تازه‌ای برداشته است. از همکاری با تیم تخفیفان گرفته تا همکاری جدید با تیم فون‌پی که نشان از پوست اندازی این فروشگاه‌ زنجیره‌ای با سابقه دارد.

در سال‌های اخیر فون‌پی با فراهم کردن زیرساخت پرداخت توانسته راه حلی اصلی برای توسعه خدمات در حوزه پرداخت شود. کارنامه خدمات فون‌پی نشان از این دارد در حوزه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی سبب ارتقاء کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری و  بهبود زندگی شهروندان شده است.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز