تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار و اپلیکیشن : کلاب‌هاوس قابلیت کمک مالی به محتواسازان را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

کلاب‌هاوس قابلیت کمک مالی به محتواسازان را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

clubhouse payments

کلاب‌هاوس چند وقت پیش اعلام کرد که به‌زودی ابزارهای درآمدزایی را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کند و یکی از این ابزارها حمایت مالی خواهد بود. این قابلیت حالا امروز از طریق آپدیتی به کلاب‌هاوس اضافه شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به تولیدکنندگان محتوای محبوب خود پول بدهند.در ادامه در تک نیوز میخوانید

 

طبق اعلام کلاب‌هاوس، در حال حاضر تمامی کاربران می‌توانند به تولیدکنندگان محتوا کمک مالی کنند ولی فقط عده معدودی از تولیدکنندگان محتوا قادر به استفاده از این قابلیت هستند. این شرکت می‌گوید به‌صورت مرحله‌ای این قابلیت را برای افراد بیشتری فعال خواهد کرد و فعلا به دریافت بازخورد از کاربران گروه آزمایشی مشغول می‌شود.

اگر کلاب‌هاوس را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده‌اید، با تپ کردن روی تصویر پروفایل تولیدکننده محتوای مدنظرتان می‌توانید گزینه جدید Send Money را انتخاب و برای آن‌ها پول ارسال کنید. نکته جالب این‌جاست که این شرکت می‌گوید سهمی از پول ارسالی برنمی‌دارد و تمام کمک‌های مالی به‌طور مستقیم به حساب محتواسازان منتقل می‌شود. با این حال، هزینه کوچکی به عنوان کارمزد سیستم پرداخت Stripe که تراکنش‌های کلاب‌هاوس را انجام می‌دهد، برداشته می‌شود. ولی استفاده از این سیستم پرداخت برای محتواسازان ضروری نیست و به‌زودی ابزارهای بیشتری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

این شبکه اجتماعی صوتی هنوز به‌صورت انحصاری فقط برای پلتفرم iOS عرضه شده و نسخه اندروید آن تا چند ماه دیگر به بازار می‌آید. با محبوبیت ناگهانی کلاب‌هاوس، شرکت‌های بزرگ زیادی ایده این اپلیکیشن را در سرویس‌های خود پیاده‌سازی کردند. توییتر با سرویس Spaces این قابلیت را برای اندروید و iOS منتشر کرد و تلگرام نیز ویژگی مشابهی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در آینده سرویس‌هایی مثل فیسبوک، اسپاتیفای، دیسکورد، لینکدین و اسلک نیز می‌خواهد قابلیت چت صوتی را به پلتفرم‌های خود بیاورند.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم با بالا گرفتن رقابت میان سرویس‌ها و پلتفرم‌ها مختلف، کلاب‌هاوس چگونه می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد و کاربران را در این شبکه اجتماعی نگه دارد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز