تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : برخی کاربران وان پلاس ۹ پرو از داغ شدن گوشی حین کار با دوربین شکایت می‌کنند

برخی کاربران وان پلاس ۹ پرو از داغ شدن گوشی حین کار با دوربین شکایت می‌کنند

oneplus 9 pro hoyle promo 17

برخی گزارش‌های ثبت شده توسط کاربران در انجمن‌ پشتیبانی وان‌پلاس به داغ شدن بیش از حد گوشی وان پلاس ۹ پرو هنگام استفاده از دوربین اشاره دارد. وان‌پلاس هم ضمن تایید این موضوع اعلام کرده که این مشکل در بروزرسانی نرم‌افزاری آتی رفع خواهد شد.در ادامه با تک نیوز همراه باشید

 

در چند روز اخیر تعدادی از کاربران گوشی‌های وان پلاس ۹ پرو ادعا کرده‌اند که با استفاده از دوربین، گوشی‌ بیش از حد داغ می‌شود. .ان پلاس قصد دارد طی چند هفته آینده در آپدیت نرم‌افزاری جدید خود این مشکل را برطرف کند.

در گزارش برخی کاربران گوشی وان پلاس ۹ پرو عنوان شده که این مشکل حتی در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری‌های معمولی با این گوشی هم به وجود می‌آید و در برخی موارد تا زمان خنک شدن مجدد گوشی، کاربران نمی‌توانند عکاسی کنند. همچنین برخی کاربران دیگر ادعا می‌کنند که بلافاصله پس از راه‌اندازی اولیه، دستگاه با چنین مشکلی روبرو است و به شدت داغ می‌شود. با این وجود، این مشکل در زمان تست‌های مقاومت گوشی مشاهده نشده است.

وان پلاس در طراحی گوشی ۹ پرو و ویژگی شارژ بی‌سیم، توجه زیادی به کنترل دمای دستگاه نشان داده است. این شرکت برای اطمینان از کنترل دمای ایمن گوشی در هنگام شارژ بی‌سیم، گوشی هوشمند وان پلاس ۹ پرو را در مقایسه با مدل قبلی، با ترکیبات مس ضخیم‌تر و گرماگیر بزرگتری طراحی کرده‌اند. همچنین این گوشی هوشمند به دو سلول باتری ۲۵ واتی مجهز است که علاوه بر بهبود زمان شارژ، به کنترل حرارت دستگاه نیز کمک می‌کند.

در حالی که به نظر‌ می‌رسد وان پلاس ۹ پرو از لحاظ سخت افزاری برای مقابله با گرما کاملا مجهز است، توضیحات ارائه شده از سوی کاربران در مورد این مشکل و البته پاسخ وان پلاس تایید می‌کند که این مشکل به بخش نرم‌افزاری موبایل مربوط می‌شود. تا زمان ارائه بروزرسانی نرم‌افزاری جدید و حل این مشکل، وان پلاس از کاربران این دستگاه درخواست کرده تا مشکلات احتمالی دیگر موبایل خود را در صورت وجود گزارش کنند.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز