تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : یوبی‌سافت برای مبارزه با تقلب در بازی‌های کامپیوتری شرکت GameBlocks را خرید

یوبی‌سافت برای مبارزه با تقلب در بازی‌های کامپیوتری شرکت GameBlocks را خرید

Gamer behind PC

توسعه‌دهندگان بازی‌های کامیپوتری در نبردی بی‌پایان با متقلبان به سر می‌برند ولی حالا یوبی‌سافت قصد دارد با صرفه هزینه به مبارزه‌ای جدی‌تر با این افراد بپردازد. این شرکت اخیرا ابزاری به نام FairFight را خریداری کرده که به شکلی هوشمند به مبارزه با تقلب می‌رود.در ادامه در تک نیوز میخوانید

 

به گزارش وب‌سایت Gamasutra، یکی از زیرمجموعه‌های یوبی‌سافت به نام i3D.net شرکتی به نام GameBlocks را خریده که سازنده ابزاری موسوم به FairFight برای مبارزه با تقلب در سمت سرور است. تیم i3D.net می‌خواهد ابزار FairFight را به پلتفرم ONE Game Hosting بیاورد. این پلتفرم توسط بسیاری از بازی‌سازان بزرگ استفاده می‌شود. این شرکت می‌خواهد قابلیت‌های سیستم تشخیص تقلب خود را گسترش دهد.

یوبی‌سافت در حال حاضر قرارداد خود را نهایی کرده، با این حال نمی‌دانیم که خرید GameBlocks چه هزینه‌ای برای این شرکت به دنبال داشته است. البته یوبی‌سافت وعده داده که به پشتیبانی از مشتریان فعلی GameBlocks ادامه دهد.

این معامله می‌تواند به یوبی‌سافت کمک کند تا شانس بیشتری در مقابله با متقلبان داشته باشد. در گذشته از FairFight در بازی‌های مختلفی مثل Rainbow Six Siege محصول خود یوبی‌سافت و Battlefield V محصول EA استفاده شده بود. این ابزار از طریق روشی غیرتهاجمی با آنالیز الگوریتمیِ رفتار فرد به‌صورت آنی به دنبال تقلب می‌گردد.

در این روش توسعه‌دهندگان سطح تحمل الگوریتم خود را مشخص می‌کنند و سیستم هم از لحاظ فنی می‌تواند با پیشرفت تقلب‌ها پیش بیاید. در عین حال، فشاری به کاربر وارد نمی‌شود تا تمهیدات ویژه‌ای را در کامپیوترش انجام دهد تا به عنوان متقلب شناخته نشود.

البته خرید GameBlocks به معنای این نیست که تضمینی برای کاهش تعداد هک‌ها وجود خواهد داشت، اما حداقل حالا یوبی‌سافت به فکر اقدامات جدی‌تری برای مقابله با متقلبان افتاده تا تجربه بهتری را به کاربران عادی خود ارائه کنند. هر گیمری که با این متقلب‌ها مواجه شده باشد می‌داند که تجربه چنین اتفاقاتی تا چه اندازه می‌تواند باعث دلسردی فرد شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز