تک نیوز > اپل و اخبار تکنولوژی : کاویار از آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس با طرح ایلان ماسک رونمایی کرد

کاویار از آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس با طرح ایلان ماسک رونمایی کرد

iPhone 12 Pro Musk 2

شرکت روسی «کاویار» (Caviar) هرچند وقت یکبار نسخه لوکس محصولات الکترونیکی موجود در بازار را معرفی می‌کند و حالا اینبار به سراغ چهره‌های مطرح در صنعت فضایی مانند ایلان ماسک و جف بزوس رفته تا از آن‌ها برای نسخه مخصوص آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس استفاده کند.

ین کمپانی از چندین مدل رونمایی کرده که یکی از آن‌ها مربوط به فضانورد روس، «یوری گاگارین» می‌شود. برای بدنه این محصولات از تیتانیوم صنعت هوانوردی به همراه طرح سه‌بعدی راکت «Vostok-K» استفاده شده. تنها ۱۲ نمونه از این آیفون‌ها ساخته می‌شود و هرکدام از آن‌ها حاوی بخشی از ماموریت تاریخی گاگارین هستند. قیمت این مدل از ۸,۹۲۰ دلار شروع می‌شود.

iPhone 12 Pro Korolev

علاوه بر گاگارین، کاویار از فضانورد آمریکایی یعنی «نیل آرمسترانگ» که اولین انسانی است که پا روی ماه گذاشته هم الهام گرفته. این آیفون‌ها تنها در ۱۱ نمونه تولید می‌شوند و قیمت پایه‌ای برابر ۶,۴۵۰ دلار دارند. روی پنل پشتی این گوشی‌ها پرچم آمریکا و آرمسترانگ قرار دارد.

یکی دیگر از این آیفون‌ها مربوط به «سرگئی کارالیوف»، رئیس و مهندس ارشد پروژه‌های فضایی شوروی می‌شود که در پروژه‌های مختلفی نقش داشته است. بدنه این محصولات از تیتانیوم مقاوم و همچنین طلا ساخته شده و تاریخ ۴ اکتبر ۱۹۵۷، روز پرتاب ماهواره اسپوتنیک روی آن‌ها حک شده است. این مدل در ۹۹ نمونه و با قیمت پایه ۶,۷۶۰ دلار ساخته می‌شود.

پس از گذر از دوران قدیم صنعت فضایی، پا به دوران مدرن می‌گذاریم که در آن، کارآفرین میلیاردر یعنی ایلان ماسک یکه‌تازی می‌کند. آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس، ایلان ماسک و هدف نهایی شرکت اسپیس ایکس یعنی مریخ را به تصویر می‌کشد.

iPhone 12 Pro Gagarin

کاویار تنها ۱۹ مدل از این آیفون‌ها می‌سازد که به تعداد سال‌های تاسیس اسپیس ایکس است. قیمت این محصولات از ۶,۶۱۰ دلار شروع می‌شود.شرکت روسی کاویار از مدل دیگری به نام «ماسک روی مریخ» هم رونمایی کرده که شامل کپسول دراگون می‌شود. در نهایت شاهد رونمایی از مدل مربوط به شرکت جف بزوس هستیم. روی پنل پشتی این مدل یک پر، لوگوی شرکت بلو اوریجین به چشم می‌خورد و روی آن تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۵ یعنی تاریخ اولین پرتاب راکت قابل استفاده مجدد «نیو شپرد» به چشم می‌خورد. آیفون ۱۲ پرو مدل بزوس با قیمت ۵,۸۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

iPhone 12 Pro Musk 1

کاویار همچنین از اسنیکرهای بزوس و ماسک با قیمت ۹۹۰ دلار رونمایی کرده و همچنین ساعتی به نام «Discovery Meteorite» معرفی کرده که قیمتی برابر ۴,۴۵۰ دلار دارد. این ساعت در ۹۹ نسخه ساخته می‌شود.

iPhone 12 Pro Musk be on Mars
iPhone 12 Pro Musk 3

پارسا ملکی

پارسا ملکی هستم علاقه زیادی به علم تکنولوژی دارم و می خوام اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بزارم

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز