تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ و موبایل : گلکسی S21 FE در وب‌سایت سامسونگ در مکزیک دیده شد

گلکسی S21 FE در وب‌سایت سامسونگ در مکزیک دیده شد

galaxy s21 fe main

چند وقتی است که شایعات زیادی پیرامون گلکسی S21 FE منتشر می‌شود و برای مثال تاکنون رندرها و بخشی از ویژگی‌های این گوشی را دیده‌ایم. حالا جدیدترین گزارش از خود سامسونگ به دست آمده که در وب‌سایت شعبه مکزیک آن به نام گلکسی S21 FE اشاره کرده است.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

به گزارش Galaxy Club، وب‌سایت شعبه مکزیک سامسونگ زیر تصویری از گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا در صفحه خانگی خود عبارت Conoce más sobre Galaxy S21 FE را به زبان اسپانیایی نوشته بود که به بدین معناست: «درباره گلکسی S21 FE بیشتر بدانید.» نام گلکسی S21 FE در حال حاضر از زیر این تصویر حذف شده اما اسکرین‌شات آن توسط Galaxy Club به ثبت رسیده است.

گلکسی S21 FE احتمالا نمایشگری با نرخ نوسازی بالا، دوربین اصلی سه‌گانه و تراشه‌ای قدرتمند خواهد داشت و در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. گلکسی S20 FE پارسال با همان باتری گلکسی S20 پلاس به بازار آمد. حالا عده‌ای باور دارند که کره‌ای‌ها امسال هم باتری گلکسی S21 پلاس را در گلکسی S21 FE قرار می‌دهند. یعنی باتری این گوشی ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

در سایر گزارش‌ها آمده که گلکسی S21 FE از نمایشگر تخت ۶.۴ اینچی استفاده می‌کند. این گوشی باید در بخش دوربین سلفی به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شود. سامسونگ احتمالا نسخه فن ادیشن گلکسی S21 را در رنگ‌های خاکستری، سبز، بنفش، صورتی و سفید روانه بازار می‌کند.

اواخر اسفند در گزارشی گفته شد منابع آگاه ادعا می‌کنند که سامسونگ گلکسی S21 FE را در فصل چهارم ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد. ظاهرا مشکل تامین تراشه در بازار جهانی برنامه‌های این شرکت را دچار مشکل کرده و به نظر می‌رسد که هنوز فاصله زیادی تا رونمایی این تلفن هوشمند باقی مانده است. از سوی دیگر،  یک منبع معتبر حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» قبلا در توییتی گفته بود که احتمالا مرداد ماه امسال گلکسی S21 FE را خواهیم دید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز