تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و شیائومی و موبایل : افشای جرئیاتی از رابط کاربری MIUI 13: سری می 9 و ردمی نوت 8 آپدیت نمی‌شوند

افشای جرئیاتی از رابط کاربری MIUI 13: سری می 9 و ردمی نوت 8 آپدیت نمی‌شوند

xiaomi miui 13

شیائومی اخیرا رابط کاربری MIUI 12.5 را معرفی و برای برخی محصولاتش منتشر کرده، با این حال حالا شاهد انتشار اطلاعاتی درباره جایگزینش هستیم. انتظار می‌رود چینی‌ها در آینده نزدیک رابط کاربری MIUI 13 را معرفی کنند.تا آخر این مطلب همراه تک نیوز باشید.

 

گزارشی جدید از عرضه این رابط کاربری در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌دهد، البته بطور دقیق باید در تاریخ ۴ تیر منتظر ارائه آن باشیم.

ظاهرا بسیاری از گوشی‌های قدیمی شیائومی جایی در لیست دریافت‌کنندگان این رابط کاربری ندارند. از این محصولات می‌توان به گوشی‌های سری می ۹ که سال ۲۰۱۹ از راه رسیدند، می میکس ۳، سری ردمی نوت ۸ و ردمی ۸ اشاره کرد.

 
 

در حال حاضر چینی‌ها رابط کاربری MIUI 12.5 را برای می ۹ SE منتشر کرده‌اند و می میکس ۲S و سری می ۸ هم در آینده نزدیک آن را دریافت می‌کنند. با این وجود، ظاهرا صاحبان این گوشی‌های هوشمند نباید منتظر دریافت رابط کاربری MIUI 13 باشند. احتمالا تمام محصولات جدیدتر این شرکت جدیدترین رابط کاربری آن را دریافت خواهند کرد.

گزارش اخیر اطلاعاتی درباره ویژگی‌های MIUI 13 منتشر نکرده، با این حال انتظار داریم چینی‌ها تغییراتی در لاک اسکرین، رابط اصلی، ناوبری، افکت‌های انیمیشن، حریم خصوصی، امنیت و همچنین شارژ باتری بهبود زیادی اعمال کنند.

در حال حاضر شیائومی اطلاعاتی درباره MIUI 13 منتشر نکرده، بنابراین نمی‌توان به گزارش اخیر هم اطمینان چندانی کرد. با این حال اگر این کمپانی بخواهد در آینده نزدیک از چنین رابط کاربری رونمایی کند، باید منتظر انتشار گزارش‌هایی درباره آن در هفته‌های آینده باشیم.

شیائومی اواخر ۲۰۲۰ از رابط کاربری MIUI 12.5 با بهبودهای قابل توجه رونمایی کرد. این رابط کاربری طراحی بصری بهتری نسبت به گذشته دارد و برنامه‌های سیستمی یا پیش فرض کمتری را نسبت به پوسته‌های دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساختار اصلی MIUI 12.5 بازنویسی شده که نتیجه آن، کاهش ۲۰ درصدی مصرف رم و ۲۵ درصدی انرژی توسط این رابط کاربری است. مصرف رم در پس زمینه هم کاهشی نزدیک به ۳۵ درصد را تجربه می‌کند. شاید چنین بهبودهایی در نسل بعدی این رابط کاربری هم اعمال شوند.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز