تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ و موبایل : رندرهای گلکسی زد فلیپ ۳ با نمایشگر بیرونی بزرگ و دوربین اصلی دوگانه منتشر شد

رندرهای گلکسی زد فلیپ ۳ با نمایشگر بیرونی بزرگ و دوربین اصلی دوگانه منتشر شد

gsmarena 001

چند روز پیش تصاویر سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ با کیفیت پایین منتشر شد که اطلاعاتی درباره آن ارائه می‌کردند. حالا با رندرهایی که به کمک این تصاویر طراحی شده‌اند، روبه‌رو هستیم تا نگاه دقیق‌تری به طراحی این گوشی تاشو داشته باشیم.تا آخر این مطلب همراه تک نیوز باشید.

 

این مدل جدید مانند گوشی‌های تاشو قدیمی به سمت داخل و از بالا و پایین جمع می‌شود. اخیرا مجله LetsGoDigital رندرهایی را مطابق با عکس‌های لو رفته منتشر کرده که اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار داد.

رندرهای منتشر شده از گلکسی زد فلیپ ۳ صفحه نمایش خارجی بزرگتری را نسبت به مدل قبلی نشان می‌دهند که از شیشه مات در آن ااستفاده می‌شود. البته این شیشه مات فقط در این رندرها دیده می‌شود و می‌دانیم که صفحه نمایش این گوشی توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

همچنین این رندرها نشان می‌دهند که صفحه نمایش بیرونی این دستگاه ۱.۸۳ اینچی است که می‌تواند پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بطور کامل نشان دهد. صفحه سوپر آمولد ۱.۱ اینچی مدل قبلی به قدری کوچک بود که فقط می‌توانست نوتیفیکیشن‌ها را اعلام کند.

دوربین‌های این مدل جدید به صورت عمودی در گوشه چپ پشت گوشی چیده شده‌اند. دوربین‌های این سری ردپای کوچکی از خود به جا گذاشتند اما در عین حال با نیازهای روزمره کاربران کاملا مطابقت دارند و به‌روز هستند. احتمالا سامسونگ لنزهای واید و اولترا واید را روی این مدل نیز نگه می‌دارد و لنز تله فوتو را حذف می‌کند. در عکس‌های منتشر شده گلکسی زد فلیپ ۳ حداقل با چهار رنگ سفید، خاکستری، سبز دودی و یاسی وارد بازار می‌شود. احتمال می‌رود که این مدل تا دو ماه دیگر معرفی و در بازار عرضه شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز