تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ و موبایل : گلکسی S20 FE 4G سامسونگ با چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ از راه رسید

گلکسی S20 FE 4G سامسونگ با چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ از راه رسید

Samsung Galaxy S20 FE

گلکسی S20 FE 4G پارسال با چیپست اگزینوس ۹۹۰ وارد بازار شد و پیش‌تر شایعاتی درباره نسخه جدید این دستگاه به گوش می‌رسید. حالا وب‌سایت سامسونگ نسخه ۴G این گوشی را با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ برای فروش عرضه کرده است.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

گلکسی S20 FE با شماره مدل SM-G780G و برچسب «جدید» اکنون در وب‌سایت سامسونگ آلمان دیده می‌شود. این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و در رنگ‌های یاسی، نعنایی، نارنجی، قرمز و سفید عرضه می‌شود. نسخه جدید گلکسی S20 FE به جز چیپست هیچ تغییری نکرده و عملا همان دستگاه قبلی است.

سامسونگ می‌خواهد نسخه اگزینوس ۹۹۰ این گوشی را به طور کامل کنار بگذارد و در عوض گلکسی S20 FE را با چیپست کوالکام به بازار بفرستد. این تصمیم به خاطر عملکرد نامناسب چیپست اگزینوس ۹۹۰ و مدیریت ضعیف گرمای آن گرفته شده. البته این احتمال مطرح است که سامسونگ الکترونیکس به خاطر کمبود جهانی تراشه نتوانسته باشد به اندازه کافی از سامسونگ LSI چیپست بگیرد و حالا مجبور به این تغییر شده است.

سامسونگ نسخه جدید گلکسی S20 FE 4G را در تمام کشورهایی که تاکنون نسخه اگزینوس در آن‌ها فروخته می‌شد راهی بازار می‌کند. نسخه اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت بالاتری در اختیار کاربران موبایل سامسونگ قرار می‌دهد و عملکرد آن را در زمینه گیمینگ، نرخ نوسازی و عمر باتری بهبود می‌بخشد. فعلا مشخص نیست که این نسخه با قیمت بالاتری وارد بازار خواهد شد یا نه.

پیش‌تر همین نسخه از گلکسی S20 FE با شماره مدل SM-G780G در وب‌سایت سامسونگ سوئد در چهار رنگ رویت شده بود. آن نسخه از دستگاه هم فقط یک مدل با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی داشت. وب‌سایت معتبر WinFuture قبلا گفته بود که گلکسی S20 FE با اسنپدراگون ۸۶۵ با قیمتی در حدود ۷۲۲ دلار وارد بازار آلمان می‌شود. با این حال، شاید سامسونگ این دستگاه را با قیمت‌های متفاوتی روانه کشورهای گوناگون کند.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز