تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ و موبایل : سامسونگ یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین گلکسی S21 را به گلکسی S20 و نوت ۲۰ آورد

سامسونگ یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین گلکسی S21 را به گلکسی S20 و نوت ۲۰ آورد

gsmarena 000

یکی از مفیدترین قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S21 قابلیتی به نام «Director’s View» است که به شما اجازه می‌دهد در حین فیلم‌برداری بین دوربین‌های مختلف دستگاه جابه‌جا شوید. حالا نسخه ساده‌تر این ویژگی به‌صورت یک به‌روزرسانی برای سری گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است.تا آخر این مطلب همراه تک نیوز باشید.

 

به‌روزرسانی جدید گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس، اس ۲۰ اولترا، گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا که شامل وصله امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ است، حالت جدیدی را به دوربین این گوشی‌ها اضافه می‌کند که Dual Recording نام دارد. همان‌طور که از نام این ویژگی پیداست، «ضبط دوگانه» به شما اجازه می‌دهد به‌صورت همزمان از طریق دوربین جلو و عقب فیلم‌برداری کنید. خروجی تصویر یکی از دوربین‌ها در پنجره‌ای کوچک‌تر در بالای صفحه قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به‌راحتی می‌توانید جای این پنجره را تغییر دهید یا محل خروجی دوربین‌ها را جابه‌جا کنید.

در حال حاضر مشخص نیست که قابلیت Dual Recording برای سایر تلفن‌های پرچمدار سامسونگ مثل گوشی‌های تاشوی این شرکت هم منتشر خواهد شد یا نه. فعلا اگر موبایلی از سری گلکسی S20 یا گلکسی نوت ۲۰ دارید، با رفتن به مسیر Settings » Software update می‌توانید دستگاه خود را به‌روز کنید تا این ویژگی به دستتان برسد. چنان‌چه آپدیتی نمی‌بینید، احتمالا باید کمی صبر کنید تا انتشار چند مرحله‌ای آپدیت‌ها تکمیل شود.

سامسونگ در آپدیت قبلی موبایل‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۰ و نوت ۲۰ برخی از ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۲۱ را به دارندگان این محصولات عرضه کرد، اما خبری از ویژگی «نمای کارگردان» نبود. حالا کاربران می‌توانند خوشحال باشند که حداقل بخش مهمی از این قابلیت در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

گلکسی اس ۲۰ در زمستان ۹۸ با دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق عریض و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو معرفی شد. گلکسی نوت ۲۰ نیز تابستان ۹۹ به بازار آمد و از دوربین سه‌گانه‌ای مشابه اس ۲۱ استفاده می‌کند

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز