تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار و اپلیکیشن : توییتر با خرید Scroll یک گام به راه‌اندازی سرویس حق اشتراک محتوا نزدیک‌تر شد

توییتر با خرید Scroll یک گام به راه‌اندازی سرویس حق اشتراک محتوا نزدیک‌تر شد

twitter scroll

توییتر امروز از تصاحب یک پلتفرم خرید حق اشتراک محتوا به نام «Scroll» خبر داد. این پلتفرم برای کسانی طراحی شده که نمی‌خواهند تبلیغ ببینند ولی در عین حال می‌خواهند از تولیدکنندگان محتوا حمایت کنند. ظاهرا این اقدام هم بخشی از برنامه توییتر برای راه‌اندازی یک سرویس حق اشتراک اختصاصی است.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

توییتر امروز با اعلام این خبر در وبلاگ خود نوشت: «حالا فرصتی هیجان‌انگیز برای ما به وجود آمده تا این مدل را به ناشران سرویس‌مان معرفی کنیم و تجربه‌ خواندن اخبار را برای تمام کاربران ارتقا دهیم. Scroll در سیستمی که در آینده برای خرید اشتراک روی توییتر می‌سازیم نقش مهمی ایفا خواهد کرد.»

این شرکت با خرید Scroll در پی حل یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات مطالعه اخبار در فضای اینترنت است: «ما می‌خواهیم Scroll را به عنوان بخشی از بسته اشتراک محتوایی که در حال توسعه آن هستیم، ارائه کنیم. به عنوان یک مشترک توییتر تصور کنید به قابلیت‌های پریمیوم دسترسی داشته باشید که امکان مطالعه‌ آسان مطالب از خبرگزاری‌های محبوبتان را فراهم می‌کند و بخشی از این پول به ناشران و تولیدکنندگان محتوا می‌دهد.»

توییتر در ماه ژانویه از خرید سرویسی برای انتشار خبرنامه در شبکه‌های اجتماعی به نام «Revue» خبر داده بود. این شرکت سه‌شنبه همین هفته بالاخره این امکان را فراهم کرد تا هر کس با حداقل ۶۰۰ دنبال‌کننده بتواند از قابلیت Spaces استفاده کند. توییتر همچنین می‌خواهد امکان کمک مالی به تولیدکنندگان محتوا در سرویس Spaces و اتاق‌های پریمیوم با دسترسی محدود را به خدمات خود بیاورد.

این شبکه اجتماعی می‌خواهد در ادامه سال جاری میلادی سرویس حق اشتراک محتوایی جدیدش را راه‌اندازی کند. این شرکت اعلام کرده که دیگر در Scroll پذیرای ناشران جدید نخواهد بود و احتمالا ثبت نام‌های تازه را در پلتفرم اصلی خود انجام خواهد داد. افزون بر این، توییتر می‌گوید سرویس «Nuzzel» را از تاریخ ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) از پلتفرم Scroll کنار می‌گذارد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز