تک نیوز > اخبار و اخبار خودرو : رندر غیر رسمی از چهره نسل جدید تویوتا لندکروزر منتشر شد

رندر غیر رسمی از چهره نسل جدید تویوتا لندکروزر منتشر شد

next gen toyota land cruiser renderings 1

تلاش‌های تویوتا برای مخفی نگه داشتن نسل جدید لندکروزر از دید عموم، ناکام ماند. تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو، به خوبی نشانگر چهره نهایی آن هستند. اگرچه عکس‌ها و ویدیوهای مذکور، نسبتا بی‌کیفیت‌اند، اما تقریبا تمام جزئیات طراحی نسل جدید لندکروزر را به تصویر می‌کشند. اما اکنون به لطف هنر دست گرافیست‌ها، می‌توانیم چهره لندکروزر سری ۳۰۰ را با وضوحی بهتر و در قالب رندرهای گرافیکی ببینیم.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

این رندرهای غیر رسمی که توسط طراحان وب سایت Kolesa.ru ترسیم شده‌اند، همان فرم بدنه جعبه‌ای لندکروزر را نشان می‌دهند که تداعی گر سبک آفرودرهای کلاسیک است. البته تویوتا این بدنه ساده را با تزئینات اضافه، تجملاتی می‌کند. به نظر می‌رسد که ظاهر کلی لندکروزر جدید تا حدی لوکس‌تر از قبل است. جلو پنجره غول آسای خودرو توسط یک شبکه U شکل دیگر از پایین، احاطه می‌شود. چراغ‌های جلو ظریف‌تر شده اند و پروژکتورها هم به گوشه‌های سپر انتقال یافته اند.

در این رندر می‌توان به فرم جدید گلگیرها هم اشاره کرد که حالتی زاویه دار و مربعی پیدا کرده‌اند. نمای عقب چندان تغییری نسبت به نسل فعلی لندکروزر نکرده‌است. البته چراغ‌های عقب اندکی دستخوش تغییر شده‌اند، اما فرم بدنه خودرو از عقب، همچنان مرتفع و قد بلند است. سپر عقب طراحی جدیدی به خود می‌بیند و دو رفلکتور هم در بخش پایینی آن، تعبیه شده‌اند. در بخش کناری، خطوط طراحی متحول شده اند و آرایش جدیدی دارند.

هنوز رندری از فضای کابین لندکروزر جدید بیرون نیامده‌است. اما همان تصاویر جاسوسی که قبلا منتشر شدند، برداشتی کلی از دیزاین داخلی جدید خودرو به ما می‌دهند. داشبورد از نو طراحی شده و نمایشگر سیستم صوتی به ارتفاعی بالاتر از دریچه‌های تهویه منتقل شده است. بر خلاف مدل فعلی که نمایشگر در حد فاصل دریچه‌ها قرار دارد. گیج‌های آنالوگ همچنان در لندکروزر جدید وجود خواهند داشت، اما یک نمایشگر دیجیتال بزرگتر در میانه آنها جانمایی شده است. طبق شایعات، پیشرانه ۳.۵ لیتری تویین توربو V6 و یک پیشرانه هیبریدی، سبد قوای محرک لندکروزر جدید را تشکیل خواهند داد. انتظار می‌رود که تویوتا در سال ۲۰۲۲ به طور رسمی از لندکروزر جدید رونمایی کند.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز