تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ : گلکسی تب S7 لایت سامسونگ با فناوری شارژ سریع ۴۴ وات معرفی می‌شود

گلکسی تب S7 لایت سامسونگ با فناوری شارژ سریع ۴۴ وات معرفی می‌شود

gsmarena 001 1 1

انتظار می‌رود سامسونگ تبلت گلکسی تب S7 لایت خود را در سه مدل با پشتیبانی از شبکه ۴G، ۵G و وای‌فای عرضه کند. اکنون مستندات مربوط به دریافت گواهی ۳C چین نشان می‌دهد که نسخه ۴G و وای‎‌فای این تبلت‌ها از فناوری شارژ سریع ۴۴ وات پشتیبانی می‌کنند.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

به لطف افزایش شدید میزان تقاضا در زمان شیوع ویروس کرونا سامسونگ در سال گذشته توانست در جایگاه دومین فروشنده بزرگ تبلت در جهان قرار گیرد. انتظار می‌رود این شرکت طی چند ماه آینده دو تبلت جدید از جمله گلکسی تب A7 و گلکسی تب S7 را روانه بازار کند. رندر و برخی مشخصات تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت پیش از این فاش شده بود و اکنون ویژگی دیگری از این دستگاه عنوان شده است.

پیش از این به نظر می‌رسید که تبلت جدید سامسونگ با سرعت شارژ ۱۵ یا ۲۵ وات عرضه شود اما سرعت ۴۴ وات برای این تبلت جالب توجه است. با توجه به تصاویر و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده بود، انتظار می‌رود که تبلت آینده کره‌ای‌ها به همراه نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G، حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

البته طبق اطلاعات ارائه شده از سوی ۳C چین به نظر می‌رسد که سامسونگ تبلت‌های خود را با آداپتورهای ۱۵ وات عرضه خواهد کرد و کاربران برای شارژر سریعتر دستگاه‌های خود باید یک شارژر ۴۴ وات تهیه کنند. هنوز مشخص نیست که مدل ۵G این تبلت به همراه چه شارژری وارد بازار خواهد شد.

در تصاویری که به تازگی از این تبلت ارائه شده به نظر می‌رسد سامسونگ برای قلم این تبلت دو محفظه متفاوت در نظر گرفته که یکی از آن‌ها در داخل کیف کلاسوری و دیگری در نزدیک سنسور دوربین قرار دارد. همچنین در این تصاویر نسخه ۵G تبلت گلکسی تب S7 لایت به رنگ صورتی مشاهده می‌شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز