تک نیوز > اخبار و اپل و اخبار تکنولوژی : نسل جدید مک‌بوک ایر احتمالا با رنگ‌های متنوع مشابه آی‌مک ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

نسل جدید مک‌بوک ایر احتمالا با رنگ‌های متنوع مشابه آی‌مک ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

Blue Macbook

یکی از تحلیلگران مطرح دنیای فناوری، «جان پراسر» اعلام کرده اپل نسل جدید مک‌بوک ایر را با رنگ‌های متنوع مشابه آنچه در آی‌مک ۲۴ اینچی ۲۰۲۱ دیده‌ایم، روانه بازار می‌کند.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

کوپرتینویی‌ها ماه گذشته میلادی در مراسمی از نسل جدید آیپد پرو و آی‌مک با چیپ M1 رونمایی کردند. آی‌مک ۲۰۲۱ طراحی کاملا جدیدی دارد و همچنین با رنگ‌های متنوعی به فروش می‌رسد. حالا انتظار می‌رود شاهد چنین رویکردی برای سایر محصولات مک هم باشیم.

جان پراسر تا به امروز اطلاعات تقریبا دقیقی درباره نسل آینده محصولات اپل منتشر کرده و حالا در جدیدترین آن‌ها، این تحلیلگر گفته یکی از منابعش از نمونه اولیه مک بوک با رنگ آبی خبر داده است.

این منبع به رنگ‌های متنوع برای مشتریان متوسط اشاره کرده و تصویری قدیمی از یک مراسم اپل منتشر کرده است. با توجه به چنین موضوعی، احتمالا نسل جدید مک‌بوک ایر با رنگ‌های جدیدی از راه می‌رسد و با رنگ‌های مشابه با آی‌مک ۲۴ اینچی روبه‌رو می‌شویم.

با وجود اینکه شاید مک‌بوک ایر جدید همانند آی‌مک ۲۴ اینچی با رنگ‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار بگیرد، اما میزان غلظت رنگ‌ها فرق می‌کند و رنگ‌ها کاملا یکسان نخواهد بود.

اپل در کنفرانس WWDC 2020 اعلام کرد طی دو سال، بطور کامل از پردازنده‌های اینتل به سیلیکون‌های خودش مهاجرت می‌کند. تا به امروز تنها شاهد رونمایی از چیپ M1 و استفاده از آن در چندین محصول بوده‌ایم، با این حال انتظار می‌رود در آینده نزدیک نسل جدید این تراشه با نام M1X یا M2 از راه برسد. طبق گزارش‌ها، تولید انبوه این چیپ آغاز شده است.

احتمالا کوپرتینویی‌ها در ماه‌های آینده و پیش از پایان ۲۰۲۱، از نسل جدید مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر با طراحی جدید و چیپ قدرتمندتر رونمایی خواهند کرد، با این حال شاید رنگ‌های متنوعی مانند آبی به این محصولات راه پیدا نکنند. انتظار می‌رود در ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز