تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و سامسونگ و موبایل : تصاویر زنده گلکسی F52 5G سامسونگ با طراحی متفاوت منتشر شد

تصاویر زنده گلکسی F52 5G سامسونگ با طراحی متفاوت منتشر شد

Galaxy F52 5G

گوشی‌های سری گلکسی F و M سامسونگ معمولا شباهت زیادی به سری گلکسی A دارند، اما ظاهرا این موضوع درباره گلکسی F52 5G صدق نمی‌کند چرا که تصاویر این دستگاه از طراحی متفاوتی خبر می‌دهند.تا آخر ایم خبر همراه تک نیوز باشید.

 

برخلاف انتظار، این گوشی هوشمند همان گلکسی A52 5G با نام جدید نیست. از تفاوت‌های ظاهری این محصولات می‌توان به محل قرارگیری حفره درون نمایشگر، طراحی متفاوت ماژول دوربین اصلی و همچنین استفاده از پنل پشتی براق اشاره کرد.

تفاوت‌ها تنها محدود به طراحی ظاهری نیستند چرا که منبع این تصاویر مدعی شده کره‌ای‌ها برای گلکسی F52 5G نمایشگر TFT LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس درنظر می‌گیرند و خبری از پنل امولد در این دستگاه نیست. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت روی فریم و نه زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

گلکسی F52 5G مانند گلکسی A52 5G از چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G بهره می‌برد و همچنین دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. این دستگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و همچنین به یک باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز می‌شود.

اگر این مشخصات صحت داشته باشند، احتمالا نمایشگر ۶.۵ اینچی این موبایل از رفرش ریت بالا بهره نمی‌برد و از آنجایی که با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی A52 روبه‌رو هستیم، شاید از استاندارد IP هم پشتیبانی نکند. در حقیقت احتمالا خبری از دو ویژگی کاربردی گلکسی A52 5G در گلکسی F52 5G نخواهد بود.

از سایر ویژگی‌های موبایل آینده کره‌ای‌ها می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1، جک ۳.۵ میلی‌متری و همچنین رنگ‌های آبی تیره، سفید و خاکستری اشاره کرد.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد این دستگاه را با قیمت پایینی روانه بازار کند، نمی‌توان چندان به کمبودهایش خرده گرفت. هنوز اطلاعی از قیمت این گوشی هوشمند ندارد، با این حال انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز