تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و نرم افزار و اپلیکیشن : نسخه بتای کلاب هاوس رسما برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

نسخه بتای کلاب هاوس رسما برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

clubhouse android 1

کلاب هاوس بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه اندرویدی اپ خود را منتشر کرد و کاربران در ایالات متحده آمریکا هم اکنون می‌توانند نسخه بتای آن را از گوگل پلی استور دانلود کنند، البته با تغییر آی‌پی هم می‌توان آن را دریافت کرد.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

این شبکه اجتماعی صوتی در ماه‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته و ارزش آن به بیش از ۴ میلیارد دلار رسیده. با این حال تا به امروز تنها کاربران آیفون به اپ آن دسترسی داشتند و حالا نسخه بتای آن برای کاربران گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است.

این اپ ابتدا در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته و به تدریج در دیگر کشورهای انگلیسی زبان ارائه می‌شود. در نهایت هم کاربران با دستگاه‌های اندرویدی در تمام جهان می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

کلاب هاوس اوایل سال جاری میلادی از شروع توسعه اپ اندرویدی خود خبر داد و البته چندین روز پیش هم آزمایش نسخه بتای آن را بطور محدود برای این سیستم عامل کلید زد. به گفته این شبکه اجتماعی، کاربران زیادی خواهان دسترسی به نسخه اندرویدی این اپ بوده‌اند و در مدت عرضه نسخه بتا، مشکلات آن برطرف می‌شود:

«برنامه ما برای هفته‌های آینده، جمع‌آوری بازخوردها از کاربران، رفع هرگونه مشکل و افزودن قابلیت‌های نهایی مانند ایجاد کلوب و پرداخت‌ها پیش از انتشار گسترده‌تر اپ است.»

کلاب هاوس با کاهش دانلود در ماه‌های اخیر مواجه شده، بنابراین عرضه نسخه اندرویدی آن می‌تواند چنین موضوعی را جبران کند و تعداد کاربرانش را افزایش دهد. البته مورد دیگری هم از رشد بیشتر این اپ جلوگیری می‌کند که آن، نیاز به دعوتنامه برای پیوستن به این شبکه اجتماعی است. چنین موضوعی برای نسخه بتای کلاب هاوس برای سیستم عامل موبایل گوگل هم به چشم می‌خورد. با این حال چنین سیستمی فعلا ادامه پیدا می‌کند.

نسخه بتای کلاب هاوس برای اندروید چندین کمبود دارد که برای مثال می‌توان به توانایی دنبال کردن موضوع، ترجمه داخل اپ و لینک پروفایل‌های توییتر و اینستاگرام اشاره کرد. این شبکه اجتماعی گفته با نسخه اندرویدی، کلاب هاوس کامل‌تر به نظر می‌رسد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز