تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و هواوی : هواوی از اولین مانیتورهای گیمینگ و حرفه‌ای خود رونمایی کرد

هواوی از اولین مانیتورهای گیمینگ و حرفه‌ای خود رونمایی کرد

Huawei MateView featured 1

هواوی امروز دو عضو جدید را به خانواده محصولات میت اضافه کرد که MateView و MateView GT نام دارند. این دو محصول اولین مانیتورهای حرفه‌ای و گیمینگ هواوی برای بازار مصرفی هستند.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

مانیتورهای جدید هواوی کیفیت تصویر بالا، اندازه بزرگ و طراحی ارگونومیک خوبی دارند که زاویه نمایش را بهبود می‌بخشد. میت‌ویو و میت‌ویو جی‌تی به ترتیب در اندازه‌های ۲۸.۲ اینچی و ۳۴ اینچی وارد بازار می‌شوند.

میت‌ویو بدنه باریکی با ضخامت ۹.۳ میلی‌متری دارد. نسبت صفحه به بدنه این دستگاه ۹۴ درصد و وضوح آن +۴K معادل ۲۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. میت‌ویو ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از مرجع Rheinland مجوز گرفته تا نشان دهد که می‌تواند از چشم‌ها در برابر نور آبی محافظت کند.

هواوی میت‌ویو با پشتیبانی از حالت Desktop Mode اجازه می‌دهد ظرف چند ثانیه تلفن هوشمند خود را به کامپیوتر تبدیل کنید. هواوی در این مانیتور دو بلندگوی پرقدرت ۵W قرار داده تا بدون نیاز به بلندگوی خارجی صدای مورد نیاز شما را فراهم کند.

میت‌ویو از عمق رنگی ۱۰ بیتی، ۱.۰۷ میلیارد رنگ و HDR400 با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر چهار میکروفن داخلی، دو درگاه USB-A، دو درگاه USB-C، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک درگاه MiniDP و یک رابط HDMI دارد. این مانیتور می‌تواند از طریق درگاه USB-C خروجی ۶۵ واتی داشته باشد.

در سمت دیگر، میت‌ویو جی‌تی اولین مانیتور گیمینگ هواوی است که نمایشگری ۳۴ اینچی با خمیدگی ۱۵۰۰R دارد. این دستگاه از پنل ۳K با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بهره می‌برد. بنابراین اجرای بازی‌های ویدیویی باید روی آن تجربه بسیار جذابی باشد.

کنتراست این نمایشگر ۴۰۰۰:۱ است و درست مثل مانیتور قبلی دارای گواهی Rheinland برای محافظت از چشم در برابر نور آبی است. سری محصولات میت‌ویو از امروز برای پیش‌خرید در دسترس کاربران چینی قرار می‌گیرد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز