تک نیوز > اخبار و اپل و اخبار تکنولوژی : اپل واچ ۷ احتمالا لبه‌های تخت و یک رنگ جدید خواهد داشت

اپل واچ ۷ احتمالا لبه‌های تخت و یک رنگ جدید خواهد داشت

42084 81566 AppleTrack Apple Watch Series 7 xl 1

طبق شایعات، اپل واچ سری ۷ هم ممکن است مثل سری آیفون ۱۲ و آیپد پرو در لبه‌ها طراحی تخت داشته باشد و با رنگ جدیدی شبیه رنگ سبز ایرپاد مکس وارد بازار شود.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

یکی از منابع آگاه بازار به نام «جان پراسر» اخیرا در قسمت جدید پادکست Genius Bar با «سم کول» گفتگو داشته و درباره اپل واچ سری ۷ حرف زده است. او می‌گوید تغییرات این نسخه تا حدی طراحی اپل واچ بعدی را عوض می‌کند. کول هم گفته که به نظرش منطقی است اپل زبان طراحی ساعت هوشمند آتی خود را شبیه جدیدترین محصولات این شرکت کند. او گفت اپل واچ ۷ لبه مشابه مدل‌های اخیر آیپد خواهد شد.

این ادعا با پیش‌بینی قبلی «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور مسائل اپل در ماه سپتامبر پارسال مطابقت دارد. کو در آن زمان گفته بود که اپل مشغول تغییر طراحی اپل واچ است و ممکن است در سال ۲۰۲۱ این دستگاه را با ظاهر جدیدی ببینیم.

کوپرتینویی‌ها با این کار زبان طراحی محصولات اصلی خود را با هم یکسان می‌کنند. پراسر و کول در بخش دیگری از پادکست به این نکته اشاره کردند که یکی از رنگ‌های آتی اپل واچ ۷ مشابه ایرپاد مکس طیفی از رنگ سبز خواهد بود.

پراسر همچنین به‌صورت مبهم به این موضوع اشاره کرد که ممکن است در آینده نوعی ایرتگ مغناطیسی را ببینیم. با این حال اطلاعات بیشتری در این باره اعلام نشد و نمی‌دانیم چه انتظاری باید از این محصول و زمان عرضه آن داشته باشیم.

اپل در حال توسعه قابلیت‌های جدیدی مثل پایش فشار خون و اندازه‌گیری قند خون است، ولی مشخص نیست که این قابلیت‌ها را در اپل واچ ۷ خواهیم دید یا عرضه آن‌ها به سال ۲۰۲۲ موکول می‌شوند.

نظر شما درباره استفاده از طراحی تخت در اپل واچ بعدی چیست؟ آیا زبان طراحی محصولات جدید اپل را می‌پسندید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز