تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و شیائومی : دوربین ردمی نوت 10 پرو در بررسی DxOMark بالاتر از آیفون SE 2020 قرار گرفت

دوربین ردمی نوت 10 پرو در بررسی DxOMark بالاتر از آیفون SE 2020 قرار گرفت

Redmi Note 10 Pro rear profile 780x470 1

ردمی نوت ۱۰ پرو یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود که در کنار قیمت مقرون به صرفه، مشخصات فنی مناسبی هم دارد. یکی از قابلیت‌های جذاب این دستگاه، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. حالا DxOMark دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو را مورد بررسی قرار داده که نتیجه‌اش، کسب امتیاز بالاتر نسبت به محصولاتی مانند آیفون SE ۲۰۲۰ و گلکسی زد فلیپ است.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

این گوشی هوشمند به امتیاز کلی ۱۰۶ دست پیدا کرده که آن را در رده ۷۲ لیست DxOMark قرار می‌دهد، البته در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۹۹ دلار، سومین موبایل از نظر امتیاز دوربین محسوب می‌شود. امتیاز ۱۰۶ این دستگاه بالاتر از امتیاز ۱۰۳ آیفون SE ۲۰۲۰ و ۱۰۵ گلکسی زد فلیپ است.

گوشی ردمی در بخش عکاسی و فیلمبرداری به ترتیب به امتیازهای ۱۱۱ و ۹۵ دست پیدا کرده و توانسته برای بخش زوم، امتیاز ۵۲ را بدست آورد. از آنجایی که این دستگاه فاقد دوربین تله‌فوتو است، کسب امتیاز پایین در بخش زوم چندان تعجب‌برانگیز نیست.

 
 

به گفته DxOMark این دستگاه در تصاویر پرتره در فضای باز جزئیات زیادی را ثبت می‌کند، نوردهی در فیلمبرداری دقیق است و نویز به خوبی در ویدیوها کنترل می‌شوند. علاوه بر این، محصول ردمی در تخمین عمق هم عملکرد دقیقی از خودش نشان می‌دهد.

از ضعف‌های دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو می‌توان به دامنه دینامیکی پایین، جزئیات کم در هنگام زوم و همچنین وجود رنگ سبز در تصاویر در محیط‌های آزاد اشاره کرد.

به گفته DxOMark، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این دستگاه در شرایط نوری مناسب، تصاویر باکیفیتی می‌گیرد. در بخش فیلم‌برداری این دستگاه توانسته به امتیاز بالاتری نسبت به نسخه اگزینوس گلکسی S21 و S21 پلاس دست کند. این گوشی‌های هوشمند در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۹۳ را بدست آورده‌اند.

امیرحسین درانی

من امیرحسین درانی. دارم همه تلاشم رو میکنم که علمی شید و علمی هم بمونید.?

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز