تک نیوز > اخبار و رپورتاژ آگهی : فناپ‌تک در مسیر تولید و صادرات تجهیزات دیجیتالی

فناپ‌تک در مسیر تولید و صادرات تجهیزات دیجیتالی

e20ceb3aa271005e3956de976ee39d3f83f95028 1 1

سلب مسئولیت: تک نیوز صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، آیین رونمایی کارخانه فناپ‌تک چهارم خرداد، در شهرک صنعتی خرمشهر واقع در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

 

در این مراسم جمعی از مدیران ارشد فناپ و بانک پاسارگاد از جمله دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، دکتر شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ، محمدباقر اثنی‌عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، حیدر مغنی، مدیرعامل فناپ‌تک به اتفاق اصحاب رسانه حضور داشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، کارخانه فناپ‌تک در زمینه تولید محصولات سخت‌افزاری در حوزه فناوری‌های مالی تمرکز دارد، محصولاتی همانند تولید کیوسک پرداخت، کارتخوان، کیوسک سفارش‌گذاری، کیوسک بانکی، خودپرداز غیر نقدی، صراف الکترونیک، خود دریافت و … .

 
 

در افتتاحیه فناپ‌تک دکتر مجید قاسمی با اشاره به هشت سال‌ دفاع مقدس گفت:

«فناپ پیشگام دیجیتالی شدن کشور است. امید است مجموعه فعالیت‌های فناپ تا سال ۱۴۰۴ یک سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومانی را داشته باشد.»

مدیرعامل بانک پاسارگاد اظهار داشت:

«فناپ‌تک طرح توسعه ۲ میلیون یورویی را در دستور کار خود دارد و مجموعه فعالیت‌های بانک پاسارگاد موفق شده به لحاظ مالی حدودا ۱۵۵ درصد منابعی که در استان قابل‌تقسیم است را با کمک منابع تهران ایجاد تعهد و ارایه تسهیلات برای حمایت از صنعت شده است.»

وی ابراز آمادگی کرد که در حوزه‌های فناورانه، توسعه، نوسازی صنایع یک بودجه ۵ هزار میلیارد تومانی در استان تخصیص داده شود. در ادامه مراسم شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ‌ با تاکید بر اهمیت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در گروه فناپ‌تک گفت:

«نگاه من به کسب وکار ناشی از نگاه حاکم در رده‌های بالای جامعه بود. اما با تعامل در گروه مالی پاسارگاد همان ابتدا متوجه این موضوع شدم که نه تنها به سودآوری فکر می‌کند بلکه دغدغه‌مند و به دنبال کسب اعتبار و آبرو برای مجموعه پاسارگاد است.»

وی افزود: « از نظر گروه مالی پاسارگاد خلاقیت و توسعه بسیار مهم ‌است. از همین رو باید دید نخ تسبیح و نقطه تمایز گروه مالی پاسارگاد چیست. فرهنگ سازمانی و سرمایه‌های انسانی بحثی بسیار مفصل است و نگاه به وجه بیرونی هیچ نوع فعالیت اقتصادی را شروع نمی‌کنند مگر اینکه آن را به عنوان مسئولیت اجتماعی ببینند. این بر خلاف تصور غالب است که برخی بنگاه‌ها گاهی بعضی از هزینه‌های خود را به آن اختصاص دهند.»

حیدر مغنی، مدیرعامل فناپ‌تک در بخش دیگری از این آیین افتتاحیه گفت: «فناپ‌تک با نگاه به فناوری متولد شد. باید این نکته را مورد توجه قرار داد که در اقتصاد کشور در حال حاضر، سهم اقتصاد دیجیتال بسیار قابل توجه است. تولید لوازم خانگی و ابزار هوشمند نیز در برنامه تولیدات فناپ‌تک قرار دارد. این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که هدف فناپ‌تک توسعه خطوط تولید در حوزه خدمات پرداخت نیست، بلکه تلاش ما برای توسعه محصولات اقتصاد دیجیتال و مخصوصا بخش زندگی دیجیتال است.»

او در خاتمه با اشاره به برنامه فناپ‌لیفت ۱۴۰۰ افزود:

«فناپ‌تک در نظر دارد تا در حوزه فین‌تک با همکاری شرکت داتین و پرداخت الکترونیک پاسارگاد محصولات خود را ارائه ‌دهد. تعداد قابل‌توجهی از محصولات وارد بازار شده و تعدادی نیز در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار است. همچنین با توجه به اینکه سال گذشته ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار ظرفیت خط تولید تجهیزات حوزه پرداخت داشته‌ایم، امسال حتی در یک شیفت تولید را به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار مورد افزایش دهیم.»‌

لازم به ذکر است با افتتاح کارخانه فناپ‌تک برای ۱۸۰ نفر اشتغال مستقیم و ۳۶۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

واحد تبلیغات

واحد تبلیغات تک نیوز | ربات منتشر کننده تبلیغات سایت

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز