تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی و موبایل : گوشی گیمینگ رد مجیک 6R مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد

گوشی گیمینگ رد مجیک 6R مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد

RedMagic 6R banner 1

نوبیا از گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ «رد مجیک ۶R» با بهره‌مندی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و قیمت پایه‌ ۴۲۳ دلار رونمایی کرد.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ ۳۶۰ لمس در ثانیه، رم حداکثر ۱۲ گیگابایتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ وات بهره می‌برد. همان طور که انتظار می‌رود، موبایل‌های مخصوص بازی بهتر است نمایشگری با نرخ تازه سازی بالاتر نسبت به دستگاه‌های عادی داشته باشند و نوبیا نیز در رد مجیک ۶R این قاعده را رعایت کرده است.

تراشه‌ اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 می‌تواند به اجرای روان‌تر بازی‌ها کمک کند. در قسمت حافظه‌ داخلی نیز شاهد دو پیکربندی متفاوت با ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 3.1 هستیم. رابط کاربری Red Magic OS نسخه‌ ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۱، پلتفرم نرم‌افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهد. 

RedMagic 6R limited edition 1 1
نسخه‌ی محدود Buddha IP رد مجیک ۶R؛ الهام گرفته شده از بازی Monkey King

باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی برای تامین انرژی رد مجیک ۶R را برعهده می‌گیرد. برای مقایسه باید اشاره کرد که رد مجیک ۶ از باتری ۴۵۰۰ و رد مجیک ۶ پرو از باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند که به شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز شده‌اند. سیستم خنک‌کننده‌ سه‌بعدی در محصول جدید نوبیا از لایه‌های گرافن، خنک‌کننده مایع، ژل حرارتی، رابط انتقال حرارت مسی و فریم میانی فلزی بهره می‌برد.

کلیدهای لمسی اختصاصی برای بازی‌ها با زمان پاسخگویی بسیار کم در نظر گرفته شده است. خریداران می‌توانند در قالب یک بسته برخی از آیتم‌های بازی‌های تنسنت مانند کال آو دیوتی را دریافت کنند. دوربین سلفی دستگاه از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای فول اچ‌دی استفاده می‌کند. دوربین اصلی نیز به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 در کنار لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

سایر ویژگی‌های رد مجیک ۶R شامل پشتیبانی از دو سیم کارت با شبکه‌ی ۵G، وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵ می‌شود. همچنین با وزن ۱۸۶ گرمی به عنوان سبک‌ترین گوشی مخصوص بازی موجود در بازار شناخته خواهد شد. نسخه‌ محدود Buddha IP نیز با الهام از بازی Monkey King با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی عرضه می‌شود. سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز