تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : تصویر لو رفته از اولین تبلت ویوو از نمایشگر تمام صفحه آن خبر می‌دهد

تصویر لو رفته از اولین تبلت ویوو از نمایشگر تمام صفحه آن خبر می‌دهد

photo 2021 05 27 15 13 34 1

کمپانی چینی ویوو که پیش از این گوشی‌های موبایل زیادی را روانه بازار کرده، روی توسعه اولین تبلت خود کار می‌کند که احتمال دارد به زودی به بازار عرضه شود. در حالی که ویوو هنوز اطلاعات زیادی از تبلت خود به اشتراک نگذاشته است، تصویری از طراحی احتمالی دستگاه به اشتراک گذاشته شده است.

 

در این تصویر مشخص شده است که اولین تبلت ویوو به یک نمایشگر تمام صفحه مجهز خواهد شد و ظاهرا خبری از بریدگی بالای نمایشگر مخصوص قرارگیری دوربین سلفی روی نمایشگر دستگاه نیست. البته در این تصویر، دوربین سلفی دیده نمی‌شود. خیلی بعید به نظر می‌رسد ویوو تبلت خود را بدون دوربین سلفی در دسترس کاربران قرار دهد. بنابراین، باید دید دوربین در کدام قسمت تبلت قرار خواهد گرفت.

در پنل پشتی دستگاه نیز به نظر می‌رسد شاهد دو دوربین و یک فلاش LED خواهیم بود که درون یک ماژول دوربین مستطیل شکل جای گرفته‌اند. همچنین کلید‌های تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور تبلت در سمت راست آن قابل مشاهده است.

همانطور که گفته شد، این دستگاه اولین تبلت ویوو خواهد بود. با این وجود شرکت چینی از معدود تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل این کشور است که وارد بازار تبلت نیز می‌شود و در کنار شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد ویوو در حال حاضر قصد دارد روی محصولات جدیدی تمرکز داشته باشد و تولیدات خود را فقط روی بازار گوشی‌های موبایل که بسیار رقابتی شده متمرکز نکند. این شرکت چینی اخیرا هدفون‌های ویوو TWS 2 را در چین رونمایی کرد و اکنون در حال آماده‌سازی اولین تبلت خود است. همچنین ویوو به همراه شرکت‌های شیائومی و اوپو قصد دارد در سال جاری از گوشی تاشو جدید خود رونمایی کند.

هرچند حضور در بازارهایی که سامسونگ و اپل در آن حرف اول را می‌زنند کار ساده‌ای نخواهد بود اما به نظر می‌رسد ویوو اهداف بلند پروازانه‌ای دارد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز