تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : توییتر با ویژگی‌هایی جدیدی برای تعامل راحت‌تر کاربران بروز می‌شود

توییتر با ویژگی‌هایی جدیدی برای تعامل راحت‌تر کاربران بروز می‌شود

twitter blue 9to5mac 1

توییتر روی توسعه چندین ویژگی جدید از جمله امکان مدیریت بهتر پاسخ‌ها،‌ تنظیمات حالت ایمن و بلند کردن دست کار به areas می‌کند تا کاربران تجربه کاربری بهتری در اختیار داشته باشند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

یکی از مواردی که توییتر قصد دارد به پلتفرم خود اضافه کند، ویژگی «مشخص کردن افرادی که می‌توانند به توییت شما پاسخ دهند» است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند برای توییت‌ها ارسالی خود تنظیمات جدیدی از جمله اینکه «چه کسی توانایی پاسخ دادن به آن را داشته باشد» یا اینکه «پاسخ دادن به آن امکان‌پذیر باشد» را اعمال کنند. اکنون توییتر در حال آزمایش این توانایی به روش مشخص کردن افراد است.

can reply 1


ویژگی دیگری که توییتر در حال کار روی آن است، صفحه تنظیمات «حالت ایمن» نام دارد. با فعال کردن این ویژگی حساب‌هایی که ممکن است در توییت‌های خود از الفاظ غیر اخلاقی یا پاسخ‌های تکراری استفاده کنند، به صورت خودکار هفت روز مسدود می‌شوند. البته این ویژگی حساب‌هایی که دنبال می‌کنید یا اغلب با آن‌ها تعامل دارید را به صورت خودکار مسدود نخواهد کرد.

در آخر همانند اینستاگرام، توییتر قصد دارد ایموجی «بلند کردن دست» را به areas اضافه کند. علاوه بر تمام واکنش‌هایی که از قبل وجود داشته است، ایموجی «بلند کردن دست» می‌تواند راهی برای درخواست یک شرکت‌کننده برای حضور در بحث باشد که قبلا در اپلیکیشن‌های کنفرانس ویدیویی مانند مایکروسافت تیمز و سیسکو وجود داشته است.

raised hand 1

برای اپلیکیشن توییتر طی هفته گذشته پیشرفت‌های زیادی اعمال شده است. علاوه بر طراحی مجدد نسخه آیفون با تمرکز روی ویژگی گفتگوی صوتی، توییتر اعلام کرد که در حال کار روی ایموجی‌هایی برای واکنش به توییت‌ها و نمایش تبلیغات تمام صفحه در فلیت است. علاوه بر این، توییتر از سرویس Twitter Blue خود که شایعات آن از زمان‌های قدیم شنیده می‌شد به صورت رسمی رونمایی کرد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.?

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز