تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : کاربران تیک‌تاک بزودی می‌توانند ویدیوهای ۳ دقیقه‌ای به اشتراک بگذارند

کاربران تیک‌تاک بزودی می‌توانند ویدیوهای ۳ دقیقه‌ای به اشتراک بگذارند

image 2021 07 02 10 53 33 1

اپلیکیشن تیک‌تاک به عنوان یک پلتفرم تولید محتوای ویدیویی کوتاه به محبوبیت خوبی کسب کرده و در ادامه قصد دارد امکان اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی‌تر ۳ دقیقه‌ای را به جای ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

براساس آخرین گزارش منتشر شده، تیک‌تاک ویژگی جدیدی را بزودی در اختیار کاربران خود ارائه می‌دهد تا بتوانند با استفاده از این پلتفرم محبوب ویدیوهای طولانی‌تری با مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه تهیه‌ کنند. میلیاردها نفر در سراسر جهان از اپلیکیشن تیک‌تاک استفاده می‌کنند و با استفاده از ویژگی ویدیویی جدید که مدت زمان طولانی‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند، به نظر می‌رسد محتوای این اپلیکیشن انعطاف پذیری بیشتری نیز خواهد داشت.

تیک‌تاک از پاییز سال گذشته قابلیت انتشار ویدیو‌های سه‌ دقیقه‌ای را مورد آزمایش‌ قرار داده است و اگر کاربر این اپلیکیشن باشید، احتمالا با چندین ویدیو طولانی از تولیدکنندگان برتر، به ویژه در بخش‌هایی مانند آشپزی مواجه شده باشید. بنابراین قابلیت انتشار ویدیوهای طولانی‌ فقط در دسترس برخی کاربران منتخب قرار گرفته بوده است. اما طی هفته‌های آینده، تیک‌تاک قصد دارد این ویژگی را برای تمام کاربران خود فعال می‌کند.

هنوز در مورد نحوه تاثیر گذاری ویدیوهای طولانی مدت روی الگوریتم پیشنهاد تیک‌تاک اطلاعاتی منتشر نشده است. با این حال همانطور که یوتیوب الگوریتم خود را نسبت به حفظ بینندگان تنظیم کرده است، تیک‌تاک نیز ممکن است قانون یوتیوب را دنبال کند. با توجه به اینکه حفظ بیننده به این معنی است که تولیدکنندگان محتوا باید ویدیوهای طولانی‌تری ایجاد کنند، اکنون اکثر ویدیوهای یوتیوب مدت زمانی بیش از ۱۰ دقیقه دارند.

علاوه بر این، تولیدکنندگان محتوا نه تنها می‌توانند ویدیوهای ۳ دقیقه‌ای خود را به اشتراک بگذارند، بلکه می‌توانند ویدیوهای طولانی خود را نیز ویرایش کنند. این امر زمینه به اشتراک گذاشتن ویدیوهای آموزشی، برنامه‌های درسی و برنامه‌های کمدی در این پلتفرم را بیشتر فراهم می‌کند.مووفق باشید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز