تک نیوز > اخبار خودرو : رونمایی از چری تیگو ۷ پلاس؛ محصول جدید مدیران‌خودرو با چه قیمتی به بازار ایران خواهد آمد؟

رونمایی از چری تیگو ۷ پلاس؛ محصول جدید مدیران‌خودرو با چه قیمتی به بازار ایران خواهد آمد؟

news chery tiggo 7 plus 1

چری به تازگی از نسخه تولید انبوه تیگو ۷ پلاس رونمایی کرده است و به این ترتیب انتظار می‌رود که این کراس‌اوور به زودی در بازار چین و دیگر بازارهای هدف چری از جمله بازار ایران عرضه شود. آنطور که منابع آگاه می‌گویند٬ مدیران خودرو تیز قصد دارد تا قبل از به اتمام رسیدن سال ۱۴۰۰ نسل جدید تیگو ۷ یعنی تیگو ۷ پلاس را در بازار کشورمان عرضه کند. احتمالا در صورت انتخاب یک برچسب قیمتی نسبتا رقابتی این کراس‌اوور در بازار کشورمان بسیار محبوب واقع خواهد شد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

بر اساس تصاویری که به تازگی منتشر شده در نسل جدید تیگو ۷ جلوپنجره خودرو به نسبت بزرگتر و حجیم‌تر شده و شکل مشبک و مشکی‌رنگی نیز به خود گرفته است. چراغ‌ها هم به شکل T‌ درآمده‌‌اند.

تغییرات نسل جدید تنها به بیرون کابین خلاصه نمی‌شود و در درون کابین نیز یک صفحه نمایش دوبل به هم‌ پیوسته دیده می‌شود. ضمن اینکه دریچه‌های تهویه هوا خودرو هم تغییر شکل داده‌اند.

چری مدعی است که تیگو ۷ پلاس را با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به تکنولوژی GDi راهی بازار خواهد کرد. این پیشرانه می‌تواند ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز این خودرو را همراهی خواهد کرد.

چری قصد دارد کراس‌اوور جدید خود را در نسخه هیبریدی نیز راهی بازار کند اما هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه راهی بازار کشورمان خواهد شد یا خیر.

نسخه هیبریدی به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر به همراه یک موتور ۴۸ ولتی مجهز خواهد بود که می‌تواند ۲۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند.

همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم مدیران‌خودرو چری تیگو ۷ پلاس را در نسخه ۱.۶ لیتری توربوشارژر تا پایان امسال در بازار کشورمان عرضه خواهد کرد.

احتمالا این خودرو در نسخه جدید بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از نسخه قبلی گران‌تر خواهد بود و به همین جهت نیز پیش‌بینی می‌شود بهای آن بالای ۱ میلیارد تومان باشد.

البته با توجه به بازار رقابتی که در این رنج قیمتی وجود دارد اگر مدیران‌خودرو نسل جدید تیگو ۷ را ارزان‌تر از رقبا یعنی در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومانی در بازار عرضه کند تا شاهد رقابتی جذابی با سایر رقبای موجود در بازار کشور باشیم.خیلی ممنونیم که تاآخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز