تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اپل : آپدیت iOS 14.7.1 برای رفع باگ قفل‌گشایی اپل واچ با تاچ آیدی منتشر شد

آپدیت iOS 14.7.1 برای رفع باگ قفل‌گشایی اپل واچ با تاچ آیدی منتشر شد

1627333216 3969896128824 1

اپل هفته پیش iOS 14.7 را با پشتیبانی از قابلیت‌های جدید اپل کارت و باتری مگ‌سیف معرفی کرد. حالا امروز iOS 14.7.1 منتشر شده که دارای چند بهینه‌سازی کوچک است و مشکل تاچ آیدی برای اپل واچ را برطرف می‌کند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

به‌روزرسانی‌های iOS و iPadOS 14.7.1 از طریق مسیر Settings > General > Software Update برای تمام دستگاه‌های واجد شرایط در دسترس قرار گرفته و قابل نصب است. این آپدیت باگی را حل می‌کند که اجازه نمی‌داد تاچ آیدی آیفون بتواند قفل اپل واچ را باز کند. این مشکل در iOS 14.7 به وجود آمده بود و اپل وعده داده بود که آن را در به‌روزرسانی بعدی برطرف می‌کند.

آپدیت iOS 14.7.1 همچنین شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی مهمی است که نصب آن به همه کاربران توصیه شده است.

iOS 14.7 که هفته پیش به دست کاربران رسید، علاوه بر پشتیبانی از باتری مگ‌سیف و امکان ادغام دو اپل کارت در یک حساب، دارای چندین ویژگی جدید دیگر است. این نسخه به کاربران هوم‌پاد اجازه می‌دهد از طریق اپ Home چند تایمر را به‌صورت همزمان در اختیار داشته باشند و مدیریت کنند.

دیگر ویژگی جدید این نسخه تغییر کوچکی در اپلیکیشن Podcasts است که به کاربران اجازه می‌دهد به انتخاب خود در کتابخانه پادکست‌ها فقط برنامه‌هایی را ببینند که خودشان آن‌ها را دنبال کرده‌اند یا همه برنامه‌ها را کنار یکدیگر داشته باشند.

iOS 14.7 همچنین شامل چند اصلاح باگ مهم مثل رفع مشکل دالبی اتموس و اپل موزیک بی‌اتلاف است. به‌علاوه، پیش‌تر باگی وجود داشت که باعث می‌شد پیام نیاز به تعویض باتری پس از ریبوت دستگاه در برخی از آیفون‌های ۱۱ به نمایش درنیاید. این ایراد در آپدیت هفته پیش برطرف شد. مخاطبان نمایشگرهای خط بریل هم دیگر شاهد نمایش اطلاعات نامعتبر روی صفحات خود نخواهند بود.

اپل در مراسم WWDC 2021 از iOS 15 رونمایی کرد.خیلی ممنونیم که تاآخر این خبر همره تک نیوز باشید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز