تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اپل : اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسد

اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسد

Apple Watch Series 7 4 1

در هفته‌های آینده شاهد رونمایی از جدیدترین ساعت هوشمند اپل خواهیم بود، اما حالا گزارشی جدید از عرضه اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری خبر می‌دهد که بزرگتر از نسل قبلی است.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

به گزارش یک منبع آگاه به نام «UnclePan» در شبکه اجتماعی ویبو، اپل می‌خواهد مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری را جایگزین نسخه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری کنونی کند. اگر چنین گفته‌ای به واقعیت بپیوندد، این دومین باری می‌شود که اپل ابعاد نمایشگر اپل واچ را افزایش می‌دهد.

کوپرتینویی‌ها با معرفی اپل واچ سری ۴ تصمیم به افزایش ۲ میلی‌متری ابعاد نمایشگر گرفتند. UnclePan در پست خود به رندرهای گذشته اپل واچ که توسط یکی از منابع آگاه بازار به نام «جان پراسر» منتشر شده بود هم اشاره کرده و به همین دلیل باید منتظر طراحی تخت لبه‌های این محصول باشیم.

در حالی که افزایش ۱ میلی‌متری ابعاد نمایشگر کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما غیرممکن نیست. اپل واچ سری ۷ احتمالا با لبه‌های تخت از راه می‌رسد که این سبک طراحی می‌تواند فضای بیشتری در اختیار نمایشگر قرار دهد.

UnclePan تا به امروز شایعات زیادی درباره محصولات اپل منتشر نکرده، به همین دلیل نمی‌توان بطور کامل به گفته‌هایش اعتماد کرد.

از دیگر شایعات مربوط به اپل واچ سری ۷ می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G، عرضه با جنس بدنه جدید و همچنین قابلیت‌های سلامتی تازه اشاره کرد. در حالی که امکان بهره‌بندی از شبکه ۵G در نسل بعدی ساعت هوشمند اپل وجود دارد، افزودن ویژگی‌هایی مانند سنسور اندازه‌گیری قند خون تقریبا غیرممکن است.

اپل محصولات زیادی را در پاییز پیش رو روانه بازار می‌کند که یکی از آن‌ها، اپل واچ سری ۷ خواهد بود. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در اواخر شهریور ماه معرفی شود. از دیگر محصولاتی که انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها در پاییز روانه بازار کنند می‌توان به نسل نهم آیپد، آیپد مینی ۶ و مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی اشاره کرد.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز