تک نیوز > اخبار تکنولوژی و شیائومی : سری شیائومی 11T به مدت چهار سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت می‌کنند

سری شیائومی 11T به مدت چهار سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت می‌کنند

photo 2021 09 09 16 55 29 1

گوشی‌های شیائومی ۱۱T و شیائومی ۱۱T پرو براساس اعلام رسمی این شرکت، سه نسل بروزرسانی سیستم عامل اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی را دریافت می‌کنند.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

غول فناوری چینی این خبر را در وب‌سایت رسمی خود به اشتراک گذاشت. سری شیائومی ۱۱T قرار است ۲۴ شهریور ماه معرفی شود و جدیدترین سری پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود. علاوه بر اعلام چهار سال بروزرسانی برای این دو موبایل، شیائومی همچنین امکان ارائه نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید و بروزرسانی‌های امنیتی را برای سایر گوشی‌های خود بررسی می‌کند.

هرچند بعید به نظر می‌رسد که شیائومی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری برای گوشی‌های اقتصادی خود ارائه کند، اما دستگاه‌های پرچمدار آن مانند ۱۱ پرو و نسخه اولترا به احتمال زیاد واجد شرایط دریافت بروزسانی‌ مطابق با برنامه اعلام شده جدید خواهند بود. «آلبرت شان» سرپرست محصول و فناوری شیائومی اظهار می‌کند:

برای شیائومی و تیم آن کار ساده‌ای نخواهد بود که بروزرسانی سیستم عامل و بسته‌های امنیتی را برای تمام گوشی‌های قدیمی خود ارائه کند. با این حال چشم‌انداز این چالش و برآوردن خواسته‌های مشتریان هیجان‌انگیز است.

در حال حاضر، غول کره جنوبی یعنی سامسونگ تنها برند گوشی‌های اندروید بازار محسوب می‌شود که برای گوشی‌های خود چهار سال بروزرسانی امنیتی و سیستم عامل ارائه می‌کند. به همین ترتیب، وان پلاس نیز وعده داده است که چهار سال بروزرسانی امنیتی ارائه کند، اما این تصمیم شرکت چینی تنها به گوشی‌‌های پرچمدار آن محدود می‌شود.

سری ۱۱T جدیدترین گوشی‌های پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی است که از مشخصاتی مانند پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین در گزارش‌های اخیر عنوان شده بود که شیائومی ممکن است این گوشی را با دوربین زیر نمایشگر روانه بازار کند.

به نظر می‌رسد این گوشی‌های جدید از فناوری ارتباطی باند فوق وسیع (UWB) هم پشتیبانی می‌کنند، فناوری که در گوشی‌های پرچمدار بازار مانند سری آیفون ۱۲ و گلکسی S21 اولترا وجود دارد.خیلی ممنون که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز