تک نیوز > اخبار تکنولوژی و اپل : تاریخ عرضه اپل واچ سری ۷ سرانجام اعلام شد

تاریخ عرضه اپل واچ سری ۷ سرانجام اعلام شد

lcimg 87f148e8 6b0c 4375 a5ed 2e1b1c825a6f 1536x862 1 2

براساس اعلام اپل، امکان ثبت سفارش خرید اپل واچ سری ۷ از روز جمعه ۱۶ مهرماه (۸ اکتبر) در فروشگاه آنلاین این کمپانی برای علاقه‌مندان فراهم می‌شود. نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت از ۲۳ مهرماه به بازار عرضه خواهد شد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

در واقع مشتریانی که جمعه ۱۶ مهرماه سفارش خود را ثبت کنند،‌ یک هفته بعد جزو اولین افرادی خواهند بود که می‌توانند اپل واچ سری ۷ را دریافت کنند. نسل جدید ساعت هوشمند اپل در جریان رویداد معرفی آیفون ۱۳ در مراسم کالیفرنیا استریمینگ ۲۳ شهریورماه معرفی شد ولی در آن مقطع زمانی گفته نشده بود که محصول جدید چه زمانی به بازار عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند جدید اپل در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به دست کاربران می‌رسد و نمایشگر و بدنه محکم‌تری نسبت به نسل قبلی دارد و در رنگ‌های جدید تولید شده است. نمایشگر رتینا اپل واچ هم تفاوتی را در طراحی تجربه کرده و با قوس زیبایی به لبه‌های فریم می‌رسد. فریم اطراف ساعت هم باریک‌تر شده و تنها ۱.۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

اپل واچ سری ۷ اولین ساعت هوشمند اپل است که از استاندارد IP6X بهره می‌برد. به این ترتیب در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاومت می‌کند و حالا می‌توانید با نگرانی کمتری با آن به ساحل بروید؛ البته مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری هم همچنان پابرجا است. نمایشگر با روکش کریستال و ۵۰ درصد ضخامت بیشتر حالا بیش از پیش در مقابل شکستگی مقاومت می‌کند.

ساعت هوشمند جدید اپل ۳۳ درصد سریع‌تر شارژ‌ می‌شود و به گفته اپل با ۸ دقیقه شارژ می‌توان از آن به مدت ۸ ساعت استفاده کرد. بسیاری از قابلیت‌‌های اپل واچ ۷ با واچ او اس ۸ از راه می‌رسند. برخی از این امکانات شامل تشخیص خودکار توقف حین دوچرخه‌سواری،‌ پایش فعالیت بیشتر از جمله پیلاتس و تایچی،‌ پایش تنفس حین خواب، تشخیص افتادن کاربر حین ورزش و البته مهم‌تر از آنها کیبورد کامل جدید با قابلیت سوایپ هستند.خیلی ممنونیم که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز