تک نیوز > اخبار تکنولوژی : اولین آپدیت ویندوز ۱۱ برای رفع برخی باگ‌ها منتشر شد

اولین آپدیت ویندوز ۱۱ برای رفع برخی باگ‌ها منتشر شد

ویندوز ۱۱

مدت زیادی از انتشار ویندوز ۱۱ نمی‌گذرد ولی اولین به‌روزرسانی این سیستم عامل در دومین سه‌شنبه ماه اکتبر منتشر شده است. این آپدیت بخشی از باگ‌های سیستم عامل مایکروسافت را برطرف می‌کند و در اختیار تمام دستگاه‌های تحت پشتیبانی قرار می‌گیرد.تا آخر این خبر همراه تک نیوز باشید.

 

از زمان انتشار ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲۰۰۰.۱۹۴ در کانال بتا حدود یک ماه گذشته است. اما حالا نخستین آپدیت ویندوز ۱۱ به‌صورت همزمان برای کاربران بتا و Release Preview منتشر شده است. فهرست تغییرات این آپدیت نسبتا کوتاه است و از این رو مایکروسافت احتمالا به بخشی از تغییرات اشاره‌ای نکرده است.

آپدیت جدید ویندوز با نام KB5006674 دسترسی به بیلد ۲۲۰۰۰.۲۵۸ را فراهم می‌کند. این آپدیت به‌صورت دستی از این‌ لینک قابل دانلود است و مایکروسافت آن را به‌عنوان یک به‌روزرسانی امنیتی معرفی کرده، اما در فهرست تغییرات اطلاعات بیشتری ارائه شده است.

این شرکت می‌گوید آپدیت ویندوز ۱۱ ناسازگاری‌های بین نرم‌افزار شبکه اینتل Killer و SmartByte را با ویندوز ۱۱ برطرف می‌کند. دستگاه‌هایی که نرم‌افزارشان دچار مشکل بوده، احتمالا در شرایط خاص بخشی از بسته‌های UDP را از دست داده‌اند. این مسئله می‌تواند باعث کاهش سرعت بارگذاری سایت‌ها یا ویدیوها شود.

مایکروسافت مدعی است که در این آپدیت مشکل شناخته‌شده‌ای وجود ندارد اما این بدان معنا نیست که ویندوز ۱۱ هیچ مشکل شناخته‌شده‌ای ندارد. این شرکت فهرست جداگانه‌ای از مشکلات شناخته‌شده ویندوز ۱۱ را هم منتشر کرده که از میان ۳ مورد موجود در آن فعلا فقط یکی با این آپدیت برطرف شده است.

به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۱ تفاوت خاصی با به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ ندارند. مایکروسافت در سه‌شنبه دوم هر ماه یک آپدیت اجباری منتشر می‌کند که به‌صورت خودکار روی دستگاه کاربران نصب می‌شود. همچنین آپدیت‌های هفته C و D هم از سوی این شرکت منتشر خواهد شد که اختیاری هستند و به شکل خودکار نصب نمی‌شوند.خیلی ممنونیک که تا آخر این خبر همراه تک نیوز بودید نظر خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بزارید.

برچسب ها :

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز