Apple Event

تمامی اخبار های این رویداد امشب در ساعت 8:30 در وب سایت تک نیوز پوشش داده می شود

با جزیره دینامیک آشنا شوید، یک راه جادویی جدید برای تعامل با آیفون. ویژگی های ایمنی پیشگامانه طراحی شده برای نجات جان. و یک دوربین نوآورانه 48 مگاپیکسلی برای جزئیات شگفت انگیز. همه از چیپ نهایی گوشی هوشمند بهره می برند.
iphone14pro coshdt50njo2 large

به آیفون 14 و آیفون 14 پلاس جدید و فوق العاده سلام کنید. با عمر باتری فوق العاده تمام روز. ویژگی های ایمنی پیشگامانه طراحی شده برای نجات جان. و حتی عکس های دیدنی تر در نور کم.

iphone14 3fc9ib6935ua large

مهندسی مجدد برای صدای غنی تر. سطح بعدی حذف نویز فعال و شفافیت تطبیقی. صدای فضایی شخصی شده و شش ساعت عمر باتری با یک بار شارژ.

airpodspro 1yv3fbddcsi2 large

ناهموارترین و تواناترین ساعت اپل را معرفی می کنیم. ساخته شده برای تحمل شرایط سخت. طراحی شده برای ورزشکاران از همه نوع، با باندهای تخصصی برای تمرینات استقامتی، ماجراجویی در فضای باز، و ورزش های آبی.

applewatchultra bqlr0nlbjk02 large

آینده سلامت بیشتر جلوتر می رود. دارای حسگر دما برای ردیابی چرخه پیشرفته. تشخیص تصادف برای کمک در مواقع اضطراری. و روش‌های جدید برای تمرین در برنامه تمرین پیشرفته.

applewatchseries8 bamvmsddem0i large

در حال حاضر با قابلیت بیشتر و حتی قیمت پایین تر. رنگ های شیک مورد جدید. حسگرهای قدرتمند برای بینش در مورد سلامت و تناسب اندام شما. نوآوری برای ایمنی و یک پردازنده دو هسته ای جدید برای عملکرد سریعتر.

اکنون تنها چیزی که نیاز دارید آیفون است تا مشترک شوید و به بزرگترین مجموعه محتوای تناسب اندام و سلامتی 4K Ultra HD در جهان دسترسی پیدا کنید. در حین تمرین با مربیگری روی صفحه، تایمرها و پیام های مربی انگیزه خود را حفظ کنید. اواخر پاییز امسال برای همه کاربران آیفون در دسترس است.
applefitnessplus bm53n6db6b0i large

دانلود اپلیکیشن تک نیوز