Change wordpress avatar 1

وردپرس و بسیاری دیگر از سیستم‌های مدیریت محتوا از سایت گراواتار برای نمایش آواتار نویسندگان و کاربران استفاده می‌کنند. شاید شما در بیش از ۳۰۰ سایت نظر داده‌اید؛ هنگام ارسال نظر جدید تصویری ارسال نکرده‌اید و تصویر شما را به‌صورت عکس زیر نمایش داده می‌شود. جهت جلوگیری از این کار شما می‌توانید تصویر گراواتار برای خود در نظر بگیرید. شما می‌توانید این کار را به‌سادگی و در عرض چند دقیقه انجام دهید. برای تغییر عکس پروفایل در وردپرس ویدیوی آموزشی همین صفحه را ببینید و یا اگر قادر به تماشای ویدیو نیستید، آموزش متنی ما را ببینید.

گراواتار یا همان Globally recognized Avatar به معنای آواتار جهانی شناخته می‌شود. که وقتی شما درون سایت‌های وردپرسی اقدام به ارسال نظر می‌کنید؛ از طریق ایمیل شما، گراواتار شما در سایت Gravatar گرفته‌شده و درون بخش نظرات قرار داده می‌شود. این بدین معنا است که شما دیگر نیازی به ارسال تصویر خود در همه سایت‌هایی که در آن‌ها نظر ارسال می‌کنید ندارید.

11

در نظر داشته باشید که اگر تا به حال در گراواتار ثبت‌نام نکرده‌اید هنوز هم دیر نیست. برای انجام ان می‌توانید در سایت گراواتار به آدرس gravatar.Com بروید.

gravatar 1 1

در ادامه باید در قسمت enter Your e-mail cope with To Get started ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی Get Your Avatar کلیک کنید.

برای ثبت‌نام در گراواتار باید یک اکانت WordPress.Com داشته باشید. توسط این اکانت می‌توانید در گراواتار ثبت‌نام کنید. (البته برای ثبت‌نام در وردپرس باید از سرویس‌های تغییر آی پی استفاده کنید)

پس از کلیک می‌توانید در سایت گراواتار ثبت‌نام کرده و آواتار خود را اضافه، حذف و یا تغییر دهید. به‌این‌ترتیب در تمام سایت‌هایی که تا به حال نظر داده‌اید و یا به‌عنوان نویسنده اقدام به ارسال پست کرده‌اید؛ آواتار جدید شما نمایش داده می‌شود. مانند تصویر زیر:

aasd