تک نیوز > اخبار و اخبار تکنولوژی : eBay به دنبال روشی برای پذیرش رمزارزها و میزبانی از NFT می‌گردد

eBay به دنبال روشی برای پذیرش رمزارزها و میزبانی از NFT می‌گردد

ebay bitcoin 1

ای‌بی (eBay) در خبری اعلام کرد که به دنبال فراهم‌سازی بستر پذیرش رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت در این پلتفرم است. این شرکت همچنین گفت می‌خواهد به نحوی پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT را به سیستم خود اضافه کند.تا آخر این مقاله همراه تک نیوز باشید.

 

شرکت ای‌بی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده به‌زودی امکان پرداخت با رمزارزها را در پلتفرم خود فراهم می‌کند. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما همواره به دنبال مناسب‌ترین روش‌های پرداخت هستیم و به ارزیابی‌های لازم در این زمینه ادامه می‌دهیم. در حال حاضر برنامه‌ای برای پذیرش رمزارزها اجرا نشده، اما این فناوری را زیر نظر خواهیم گرفت.»

مدیرعامل ای‌بی در مصاحبه‌ای با CNBC اظهار داشت که پذیرش ارزهای مجازی یکی از گزینه‌هایی است که این شرکت آن‌ها را ارزیابی می‌کند. توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) هم فناوری دیگری است که ای‌بی می‌خواهد به نحوی آن را به پلتفرم خود بیاورد. این شرکت با پیش‌بینی درآمدهای سه‌ماهه اخیر خود بسیاری از سرمایه‌گذاران را ناامید کرد و حالا به دنبال سازوکارهای جدیدی برای جذب سرمایه‌های جدید است.

توکن غیرقابل معاوضه نوعی دارای دیجیتال است که روی بلاکچین به وجود می‌آید و در چند وقت اخیر به محبوبیت چشمگیری دست یافته است. مدیرعامل ای‌بی می‌گوید: «به دنبال این هستیم که ببینیم چگونه می‌توانیم توکن‌های غیرقابل معاوضه را به شکلی آسان به ای‌بی بیاوریم. پلتفرم ما دهه‌هاست که محلی برای عرضه دارایی‌های مختلف بوده و در دهه‌های آتی هم به این رویه ادامه خواهد داد.»

پیش‌تر شرکت‌هایی مثل تسلا و پی‌پل اعلام کرده بودند که پشتیبانی از رمزارزها را به پلتفرم خود اضافه می‌کنند. تسلا در حال حاضر امکان خرید خودرو با این ارزهای رمزنگاری‌شده را فراهم کرده و پی‌پل هم از چند وقت پیش به کاربران خود اجازه داد تا امکان خرید، فروش و نگهداری رمزارزها را در کیف پول‌های آنلاین خود داشته باشند. افزایش ارزش بازار رمزارزها که خود متاثر از پذیرش شرکت‌های مختلف بوده، یکی از دلایلی است که این برندها را به پشتیبانی از رمزارزها سوق می‌دهد.

علیرضا حسینی

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود اپلیکیشن تک نیوز