بازی Rainbow Six Mobile معرفی شد

بازی Rainbow Six به موبایل می آید...

شرکت یوبیسافت با انتشار یک توییت، از بازی جدید خود در مجموعه “Tom Clancy’s Rainbow Six” رونمایی کرد. این بازی Rainbow Six Mobile نام دارد و همان طور که از نام آن پیداست، قرار است برای تلفن های همراه عرضه شود.

Rainbow Six یکی از مجموعه محبوب بازی های ویدیویی در ژانر “شوتر / Shooter” است که توسط یوبیسافت توسعه و انتشار می یابد. در سال های اخیر، با رشد و پیشرفت صنعت بازی های ویدیویی در سکو تلفن های همراه، شرکت های مختلفی تصمیم به انتشار یک یا چندین بازی از سری بازی های محبوب خود روی این دستگاه ها بگیرند؛ بازی هایی مانند PUBG، Fortnite، Call Of Duty Mobile، Battlefield Mobile، Apex Legends Mobile و… از نمونه مثال های بازی های محبوبی هستند که برای تلفن های همراه عرضه شده اند. موفقیت این بازی ها برای تلفن های همراه، طبیعتا هر شرکتی را وسوسه می کند تا به سمت این دستگاه ها کشیده شوند. حال پس از انتشار شایعات مختلف، سرانجام شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به صورت رسمی از بازی Rainbow Six Mobile رونمایی کرده تا بتواند شانس خود را بر روی تلفن های همراه هم امتحان کند. بازی Rainbow Six Mobile یک شوتر اول شخص تاکتیکی PvP رایگان به شمار می‌آید که توسط یک زیر مجموعه جدید در استودیو شعبه کانادا، یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) در حال توسعه می باشد.

Rainbow Six Mobile قرار است تجربه ای مشابه با بازی محبوب Rainbow Six: Siege را ارئه کند و به گونه ای نسخه تلفن همراه این بازی محسوب می شود. بازیکنان در این بازی در حالت PvP و به صورت 5 بازیکن در برابر 5 بازیکن در دو بخش دفاع و حمله مقابل هم قرار می‌گیرند. بسیاری از شخصیت‌های نام‌آشنای این سری مانند Ash ،Sledge ،Twitch ،Thermite و Hibana از اپراتورهای ATTACKERS و کارکترهای Caveira ،Bandit ،Smoke ،Valkyrie و Mute از اپراتورهای DEFENDERS در این بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. توسعه بازی Rainbow Six Mobile از سه سال پیش شروع شده است و یوبیسافت پس از این مدت، تصمیم به معرفی بازی گرفته است. طبق اطلاعات مندرج در سایت یوبیسافت، بازیکنان در وهله نخست به دو نقشه محبوب از Rainbow Six Siege با نام های Bank و Border دسترسی دارند که در ادامه با بروزرسانی های مختلف، نقشه های جدیدی به Rainbow Six Mobile اضافه می شود.

Attackers Operators
Defenders Operators

هنوز تاریخ انتشار رسمی از سوی یوبیسافت برای Rainbow Six Mobile اعلام نشده، اما علاقه مندان می توانند از هم اکنون برای دسترسی به “نسخه آزمایشی / Beta” محدود بازی در سیستم عامل های اندروید و آی او اس، از طریق سایت یوبیسافت اقدام کنند.

بازی Rainbow Six Mobile، به زودی به جمع بزرگانی همچون Call Of Duty Mobile می پیوندد تا ببینیم آیا می تواند موفقیت و محبوبیت خود را روی تلفن های همراه تکرار کند یا خیر. در پایان بار دیگر اعلام می کنیم که این بازی هنوز تاریخ انتشاری ندارد ولی از هم اکنون می توانید برای دسترسی به نسخه آزمایشی اقدام کرده و بازی را آزمایش کنید. اخبار جدید و تاریخ انتشار بازی را می توانید از وبسایت ما دنبال کنید. با تشکر از همراهی شما❤️با ما همراه باشید.

منبع: وبسایت Ubisoft

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

یک نظر

  1. رضاحیدری پاسخ

    آقا یعنی چی میخوایم کامنت ها رو لایک کنیم میگه باید وارد حساب کاربری بشید.حساب کاربری رو هم که زده به زودی.توی سایت هم که نمیشه ثبت نام کرد خواهشا پیگیری کنید

    1. محمد مهدی کرد نویسنده پاسخ

      سلام دوست عزیز…
      بله فعلا حساب کاربری توی سایت فعال نیستش و غیر از کامنت برای لایک و… باید وارد حساب بشید… بزودی امکان ساخت حساب فعال میشه… با عرض پوزش از شما ?♥️

  2. آقای الف پاسخ

    سیاست های جدید یوبیسافت عالی بوده از فروش رکورد شکن Assassin’s Creed Valhalla بگیر تا فروش دور از انتظار watch dogs Legion و far cry 6 و موفقیت ip جدید Immortals Fenyx Rising و اخبار ساخت نسخه بعدیش.

    با عرضه این ۳ شوتر رایگان شروع عالیش تو نسل ۹ تکمیل میشه

  3. alidada پاسخ

    یسسسسسسس خداروشکر بلاخره موبایل پلیر ها هم میتونن تجربه کنن? من میرم میشینم اون گوشه حال میکنم آخه خیلی لش میشینه??

  4. poed پاسخ

    خوبیش اینکه بازی پورت اختصاصی گوشیه ، من که هیچ وقت باهاش حال نکردم ولی امید وارم طرفدارانش حال کنن

    1. mamal پاسخ

      از اون بازیاس که حداقل باید 100 ساعت بازیش کنه تا دستت بیاد :))) البته من که با 2,807 هنوزم نوب بودم (خداروشکر تو 2017 پاکش کردم-_-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *