تولید بازی The Last of Us Part 1 تحت هیچ فشار کاری نبوده است

پروسه راحت و بی دردسر تولید The Last of Us Part 1

تولید بازی The Last of Us Part 1 تحت فشار کاری نبوده است

پس از اعلام اتمام پروسه ساخت The Last of Us Part 1، یکی از اعضای این استودیو با انتشار یک توییت اعلام کرد که در روند تولید The Last of Us Part 1 هیچ‌ گونه فشار کاری وجود نداشته است.

به مناسبت اتمام مراحل ساخت نسخه ریمیک The Last of Us Part 1 و به اصطلاح گلد شدن این اثر مورد انتظار، انتونی واکارو که در تیم ساخت بازی مذکور به عنوان طراح ارشد محیط حضور داشته، توضیحاتی در مورد پروسه تولید ارائه کرده است. بر اساس گفته‌های وی، در طول 13 سال کار حرفه‌ای در چندین استودیو، بازی The Last of Us Part 1 اولین اثری است که تولید آن بدون هیچ‌گونه فشار کاری و کرانچ به پایان رسیده است.

انتونی واکارو در ادامه توییت خود نوشته است:


«برای دستیابی به کیفیتی در حد و اندازه‌های بازی The Last of Us Part 2 کارهای زیادی باید انجام می‌شد. اما ما به تغییرات بزرگی که به منظور حفظ سلامت کارکنان در استودیو انجام شده، افتخار می‌کنیم».


استودیو ناتی داگ همواره به دلیل قرار دادن کارکنان خود تحت فشار کاری در ماه‌های منتهی به انتشار شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر بسیاری از اعضای این استودیو از شرایط کاری نامناسب گفته‌اند و حتی گزارشی منتشر شد که وضعیت نامطلوب این استودیو را نشان می‌داد. Naughty Dog تنها استودیویی نیست که کارکنان خود را تحت فشار کاری قرار می‌دهد و بسیاری از شرکت‌ها و استودیو‌های بزرگ صنعت ویدیو گیم در طول تاریخ خود بارها این عمل را انجام داده‌اند.

حال که توسعه The Last of Us Part 1 تحت فشار صورت نگرفته، می تواند شرایط کارکنان استودیو را بهبود دهد و همچنین انتظار بازی مطلوبی را داشت. باید منتظر انتشار بازی The Last of Us Part 1 ماند و دید که چه می شود. با گیم تک همراه باشید❤️

منبع: Gamingbolt

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *