رکورد اسپیدران بازی Elden Ring به کمتر از ۹ دقیقه رسید

کولاک یوتیوبر معروف

هر روز در حال مشاهده رکورد جدیدی از اسپیدرانرهای Elden Ring هستیم و بازیکنان روش‌های جدید برای به پایان رساندن بازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا می‌کنند.

الدن رینگ بازی بسیار بزرگی است که تا چند صد ساعت می‌توان آن را تجربه کرد. آخرین رکورد سریع‌ترین زمان برای اتمام بازی پیش از این ۱۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه بود. اکنون فردی توانسته بازی را در کمتر از ده دقیقه به پایان برساند. Distortion2 اولین اسپیدرانری بود که توانست به زمان زیر ۳۰ دقیقه دست پیدا کند. او سپس اولین رکورد زیر ۲۰ دقیقه که به Mitchriz تعلق داشت را شکست.

به نظر می‌رسد هیچ چیزی جلودار Distortion2 نیست و اکنون او توانسته بازی Elden Ring را در ۸ دقیقه و ۵۶ ثانیه به پایان برساند. نکته جالب این است که این اسپیدرانر همچنان قصد دارد که رکورد خودش را بهبود ببخشد و هدف بعدی او تمام کردن الدن رینگ در کمتر از هفت دقیقه است. Distortion2 همچنین توانسته باس‌فایت Maliketh را هم شکست دهد که Mitchriz هم آن را برای کاهش زمان خود مد نظر قرار داده است.

باید به این اشاره کنیم که بندای نامکو، ناشر الدن رینگ و سری بازی دارک سولز، قصد همکاری با برندون سندرسون (Brandon Sanderson)، نویسنده مشهور کتاب‌های فانتزیِ Stormlight Archive و Mistborn و همچنین کتاب‌های آخر «چرخ زمان» یا همان Wheel of Time را دارد. سندرسون هم ایده خاصی درباره یک بازی خاص از ژانر سولزبورن دارد و امکان همکاری او به فرام‌سافتور وجود دارد.


منبع: PCGamer

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *