معرفی بازی Liber

تا به حال شده که بخواهید از بخشی از دنیا یا یک مکان تاریخی خاص بازدید کنید؟ ایده بازی‌های زیادی بر این اساس شکل گرفته و بازی Liber یکی از چندین بازی مختلفی است که هر ماه توسط بازی‌سازهای مختلف با یونیتی یا آنریل انجین ساخته می‌شود و احتمالا ساختاری ادونچر دارد. در بازی Liber شما نقش پسری را دارید که به واسطه رویاپردازی وارد دنیاهای مختلفی شده و باید در آن‌ها ماجراجویی کند و از آن بیرون بیاید.

Liber یک بازی کاملا اورجینال نیست و الهامات زیادی مخصوصا از مجموعه بازی‌های آنچارتد گرفته است. بازی یک اکشن ادونچر سوم شخص است که شما را در نقش یک پسر نوجوان قرار می‌دهد. ماجرا از این قرار است که بازیکن به واسطه یک اتفاق عجیب و نادر، وارد دنیاهای دیگری می‌شود که هر کدام از آن‌ها ساختار و رفتار نسبتا متفاوتی با یکدیگر دارند. به همین خاطر سیستم‌های بازی متنوع است و مثلا سیستم مبارزات بازی شامل حرکات رزمی، تیراندازی و حتی شمشیربازی می‌شود.

بازی Liber از نظر بصری بی‌نقص نیست اما حداقل به واسطه این که با آنریل انجین توسعه یافته، یک بازی زیباست. بازی محیط‌های مختلف و متعددی دارد که در هر کدامشان می‌توانید پوشش محیطی متنوعی را ببینید و البته راه‌های مختلفی برای پیش‌برد مسیر داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود تا تنوع محیطی بالاتر رفته و تکراری شدن بازی به تعویق بیفتد. بازی نسبت به ابعاد و اندازه‌ای که دارد نسبتا حجیم است و فضایی معادل ۱۸ گیگابایت را روی پی‌سی اشغال می‌کند.

بازی شخصیت‌های مختلفی دارد و با این که کات‌سین‌ها زیبایی خاص خودشان را دارند و البته از نظر بصری با یک بازی قابل قبول طرف هستیم، مواردی مثل سینک بودن صدا و حتی لیپ سینک، کمی آزاردهنده و در بعضی صحنه‌ها حتی غیرقابل قبول است. صداگذاری شخصیت‌های مختلف نسبت به ابعاد بازی و کوچک بودن پروژه خوب است و می‌توانید برای چند ساعتی روی این بازی به عنوان یک اثر سرگرم‌کننده حساب باز کنید.

بازی Liber به کسانی که بازی‌های ماجرایی با چاشنی اکشن و صحنه‌های پر زد و خورد دوست دارند پیشنهاد می‌شود. بازی با قیمت ۱۰ دلار روی استیم قابل خرید است.

اشتراک‌گذاری

فورا نه اما حتما پیروز می شوم!

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *