پوستر جدیدی از انیمیشن Lightyear منتشر شد

امپراتور زورگ نقشه‌های شومی دارد

پیکسار پوستر جدیدی از انیمیشن Lightyear (لایتیر) منتشر کرده که در واقع یک انیمیشن علمی‌تخیلی است. داستان آن روی شخصیت واقعی باز لایتیر تمرکز دارد که در دنیای داستان اسباب‌بازی با اکشن فیگور معروفش آشنا شده بودیم. این انیمیشن بیشتر شبیه فیلم‌های بلاک‌بساتر دهه ۷۰ است و با سری اصلی Toy story فرق خواهد داشت.

خطای RSS: https://technews-iran.com/feed is invalid XML, likely due to invalid characters. XML error: Reserved XML Name at line 2, column 39

در این پوستر جدید باز را در کنار همراه شخصی‌اش، A.I. Kitty، Sox را (با صداپیشگی پیتر سوهن) می‌بینیم. در اطراف او هم سه افسر را می‌بینیم که در ماجراجویی خطرناک خود به area Ranger می‌پیوندند. در قسمت زیرین هم ایستگاه فناوری پیشرفته به چشم می‌خورد که موشک Buzz از آنجا به فضا پرتاب می‌شود. با این حال، در بالای پوستر، چهره شرور امپراتور زورگ و تیمش وجود دارد، تهدیدی که باز و گروهش در فیلم آینده با آن روبرو خواهند شد.

اخیرا تریلر جدیدی از آن منتشر شده که با نشان دادن بخشی از زندگی معمولی «باز» به عنوان یک فضانورد شروع می‌شود، اما به نظر می‌رسد که به صورت کاملا ناخواسته، چندین دهه به آینده فرستاده می‌شود. هنگامی که او به دوره زمانی مرموز جدید می‌رسد، با ربات‌هایی از جمله دشمن بزرگش «زورگ» روبرو می‌شود. در ادامه می‌توانید پوستر جدید را تماشا کنید:

کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت اصلی، یعنی باز را برعهده دارد و طبق صحبت‌های او انیمیشن لایتیر یک تجربه سینمایی حماسه‌ای خواهد بود. کِکه پالمر، دیل سولز، اوزو آدوبا، تایکا وایتیتی، جیمز برولین، مری مک دونالد-لوئیس، افرن رامیرز و آیزیا ویتلاک جونیور (Isiah Whitlock Jr) از دیگر صداپیشگان این انیمیشن پیکسار هستند.

اِنگِس مکلین، فیلمنامه نویس و انیمیشن‌ساز کهنه‌کار پیکسار وظیفه کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد که پیش از این هم در ساخت انیمیشن در جست و جوی دوری (finding Dory) همکاری کرده بود. همچنین مایکل جیاچینو (Michael Giacchino) با سابقه کار روی فیلم‌هایی نظیر Spider-guy: No manner home و The Batman و انیمیشن‌های Ratatouille و UP وظیفه ساخت موسیقی متن Lightyear را دارد.

انیمیشن Lightyear قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *