آپدیت نسل نهم بازی Red Dead Redemption 2 لغو شده است

همه پروژه های راک استار، فدای GTA VI !!!

چندی پیش، راک استار (Rockstar) اعلام کرد که در حال توسعه نسخه ششم Grand Theft Auto یا همان GTA VI است. این مهم، خیال تمام طرفداران را راحت کرد تا مطمئن باشند که بر خلاف شایعات، روند توسعه GTA VI به مشکل بر نخورده است. با این حال، راک استار غیر از این پروژه ها، پروژه هایی دیگری از این شرکت در حال توسعه بودند که همه آن ها فدای یه تار موی GTA VI شدند !

نسخه نسل نهم بازی Red Dead Redemption 2، جدیدترین فدایی بازی مذکور است. پس از شایعات توسعه نسخه دوم بازی بولی (Bully)، نسخه ریمستر GTA IV و Red Dead Redemption 1، شایعه دیگری به بیرون درز کرد که تمامی این پروژه ها برای تمرکز 100 درصدی توسعه دهندگان بر روی GTA IV، لغو شده است.این قربانیان کافی نبودند و قربانی دیگر GTA VI، بازی Red Dead Online بود. ولی خدا را شکر که GTA Online قرار نیست قربانی شود (?)

خبر خوب آن است که GTA VI طبق گفته ها، فرا تر از حد انتظار بازیکنان خواهد بود؛ اما این بدین معنی است که نسخه نسل نهم Red Dead Redemption 2 هم لغو شده و منتشر نخواهد شد. گزارش‌های خبری در مورد آپگرید گرافیکی Red Dead Redemption 2 مدتی پیش منتشر شد. انتشار نسخه نسل جدید GTA V نیز نشانه دیگری برای عرضه این بازی بود؛ اما راک‌استار این پروژه را هم لغو کرده و فعلاً تنها به مجموعه بازی جی تی ای بها می‌دهد.


آپدیت نسل نهم بازی Red Dead Redemption 2 لغو شده است

بازی Red Dead Redemption 2 تا به‌ حال 43 میلیون نسخه فروش کرده است. این بدین معنی است که افراد زیادی وجود دارند که علاقه‌مند به تجربه بازی روی کنسول‌های جدید هستند و می‌خواهند از ویژگی‌های نسل نهم بهره ببرند. Tez2 از افراد نزدیک به راک‌استار نوشته است که اگرچه آن‌ها علاقه‌مند به انتشار این نسخه بودند؛ اما تمرکز روی GTA VI باعث شده تا این پروژه نیز کار گذاشته شود و فعلی خبری از نسخه PS5 و Xbox Series این بازی نیست. ممکن است بعد از نزدیک شدن به اتمام پروژه GTA VI، راک استار به صورت محدود بار دیگر کار روی پروژه های قبل خود را از سر بگیرد. باید دید که آیا واقعا راک استار همچین کاری می کند یا خیر.

آپدیت Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های جدید جزو الزامات حساب می‌شود که بازی‌کنان مدت‌هاست منتظر آن هستند. فعلاً تا چند سال آینده، امکان استفاده از نسخه جدید وجود ندارد و باید بازی GTA 6 در دسترس قرار گیرد و سپس در مورد ادامه پروژه تصمیم‌گیری خواهد شد. گفتنی است این بازی ابتدا برای PS4 و Xbox One منتشر شد و سپس راهی کامپیوتر شد. نسخه‌ای از بازی برای Xbox One X منتشر شد که امکان اجرای بازی با وضوح 4K‌ را فراهم کرد و اگر می‌خواهید روی PS5‌ یا Xbox Series بازی کنید؛ همین نسخه را دریافت خواهید کرد.

لغو بازی های Bully 2، GTA IV Remastered، Red Dead Redemption 1 Remastered و نسخه نسل نهم بازی Red Dead Redemption 2، باعث ناراحتی و ناامیدی طرفداران می شود زیرا این بازی ها، هر کدام شاهکارهایی هستند که با عرضه نسخه بهبود یافته آن ها، می توانند بار دیگر دل طرفداران را شاد کرده و سود زیادی هم نصیب راک استار کند. باید منتظر اتفاقات آینده بود. با گیم تک همراه باشید❤️

منبع: The Gamer

اشتراک‌گذاری

گیمر?، فیلم باز?، نویسنده?

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *