آیا داستان Call of Duty: Modern Warfare 2 ربطی به ایران دارد؟

تیزر حاشیه‌ساز در دنیا مخصوصا ایران!

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فردا شب به‌طور کامل معرفی می‌شود، اما تیزری که اخیرا از آن منتشر شده توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است.
اکانت رسمی کال آو دیوتی شب گذشته تیزری از بازی روی توییتر آپلود کرد تا رویداد معرفی بازی را تبلیغ کند. در این ویدیو کوتاه، که می‌توان اندک ثانیه‌هایی از گیم پلی بازی را هم مشاهده کرد، صدای فردی شنیده می‌شود که جمله‌اش بسیار شبیه به «ما نمی‌توانیم او را در ایران بگیریم» شنیده می‌شود.

همین جمله باعث شده تا بسیاری گمان کنند بازی قرار است در ایران جریان داشته باشد، یا حداقل یک مرحله‌اش اینطور باشد. اما آیا واقعا قرار است اینطور باشد و این بازی قرار است در کشورمان با موقعیتی مشابه با بازی Battlefield 3 مواجه شود؟

هنوز برای دادن جواب این سوال زود است و حداقل تا فردا شب باید منتظر بمانیم، شاید حتی تا انتشار کامل بازی. اما طبق گزارشات متعددی که تاکنون از بازی منتشر شده (که اکثرا هم درست از آب درآمدند)، روایت کلی Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است حول کارتل مواد مخدر آمریکای جنوبی بچرخد. حتی رسما می‌دانیم که یکی از شخصیت‌های اصلی بازی، سربازی از نیروهای ویژه مکزیک به نام آلخاندرو وارگاس است.

بدین ترتیب، بعید است که Modern Warfare 2 ربط زیادی به ایران داشته باشد، اما باید تا معرفی کامل بازی منتظر بمانیم. پیش از این، نسخه Black Ops Cold War هم اگرچه هیچوقت در داستانش وارد ایران نشد، اما شروع وقایعش با تعقیب دو ایرانی به نام «قاسم جوادی» و «آرش کدیور» توسط ماموران CIA کلید می‌خورد.

در هر صورت، Call of Duty: Modern Warfare 2 فردا شب یعنی چهارشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ یک رونمایی جامع خواهد داشت و می‌توان امیدوار بود که جواب سوالاتمان را بالاخره بگیریم.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *