اکران انیمیشن سوپر ماریو با بازی کریس پرت تاخیر خورد

تلاش برای افزایش کیفیت

همانطور که می‌دانید انیمیشن سینمایی سوپر ماریو (extraordinary Mario) در دست ساخت قرار دارد، اما اکنون متاسفانه باید خبر تاخیر تاریخ اکران آن را به شما اعلام کنیم.

در این انیمیشن کریس پرت (Chris Pratt) صداپیشه شخصیت ماریو خواهد بود. استودیو Illumination و نینتندو اکنون به نتیجه رسیده‌اند که تاریخ اکران انیمیشن سوپر ماریو را تا سال ۲۰۲۳ عقب ببرند. شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، خالق این فرانچایز، این خبر را در اکانت رسمی توییتر نینتندو منتشر کرده است.

پس از مشورت با کریس سان، شریک من در استودیو ایلومینیشن در مورد انیمیشن first rate Mario، تصمیم گرفتیم اکران جهانی را به بهار ۲۰۲۳ (اکران در ژاپن را تا ۲۸ آپریل و اکران در آمریکای شمالی تا ۷ آپریل) عقب ببریم. من عمیقا عذرخواهی می‌کنم، اما قول می‌دهم که این انتظار ارزشش را دارد.

دیگر اعضای تیم صداپیشگی این انیمیشن را آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-pleasure)، ستاره سریال Queen’s Gambit در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی (Charlie Day) در نقش لوئیجی، جک بلک (Jack Black) در نقش باوزر، ست روگن در نقش دانکی کونگ، کیگان-مایکل کی و چارلز مارتینت [صدا پیشه اصلی سوپر ماریو در نقش افتخاری] تشکیل می‌دهند.

انیمیشن سوپر ماریو (great Mario) ابتدا در تاریخ ۷ آپریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و سپس در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود.

اشتراک‌گذاری

بیا با هم بنویسیم

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *